Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, October 23, 2012

Kelengkapan Tentera Laut Iran

Kebanyakannya ciptaan sendiri atau ditiru
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7 comments:

  1. terpulang le pd Kerajaan Iran nak tiru ke apa ke ? jnji setiap peralatan yg dihasilkan boleh digunakan semasa peperangan... dan pasti xda komisyen setiap peralatan tsb....mcm negara kita..produk yg dibeli tah apa2...duit komisyen yg utama...habisn duit pembayar cukai...huhuhu

    ReplyDelete
  2. Tahniah, tapi mengapa senjata dibekalkan ke Syria untuk membunuh orang2 sunnah bukan israel.

    ReplyDelete
  3. Anon 2:53 PM

    Betul tu. Janji efisyen dan tidak ada belanja hangus masuk poket. Rakyat juga yang untung.

    ReplyDelete
  4. Anon 3:02 PM

    Apa yang saya nak paparkan adalah kekuatan dan persenjataan tentera laut mereka. Itulah sebabnya Amerika dan Israel ragu-ragu untuk menyerang mereka.

    Tolong syria adalah politik. kalau nak ikutkan politik timur tengah ni memang memeningkan kita. Dah ditakdirkan begitu, mereka tidak ada belas kesihan dan memang sifat mereka suka bergaduh sebab itu Amerika dengan senang menipulasi kekayaan mereka dan campur tangan di dalam politik mereka. Akhir Palastin yang menderita.

    Arab saudi pun bersekongkol dengan Amerika dan Israel. Tengoklah semasa perang Iraq. Bukankah Arab yang membatu Amerika dan Yahudi membalun Arab Iraq?

    ReplyDelete
  5. Insyallah imam mahdi akan membawa rahmat dan kejayaan kepada orang islam.bersabarlah dan berdoa la kepad Allah S.W.T agar orang Islam Palestin di selamatkan dari ancaman bunuh.

    ReplyDelete
  6. mykadkahwin-online

    Insya Allah sama-samalah kita doakan..

    ReplyDelete
  7. Sdh banyak ntuk bunuh ISIS

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa