Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, October 22, 2012

Yang Kecil Jadi Makanan Yang Besar

Itulah dunia tanpa sandaran agama!

Kesian....
Setelah dua kali laporan dibuat barulah tindakan diambil dan tetap memakan masa
Itu sama-sama mereka kalau orang awam bagaimana agaknya...
Pegawai Kanan Polis Ditukar Atas Dakwaan Punya Hubungan Sulit
JOHOR BARU: Seorang pegawai kanan polis yang didakwa mempunyai hubungan sulit dengan isteri anggotanya telah ditukar daripada ibu pejabat polis kontigen Johor.
Menurut sumber, pegawai yang mempunyai pangkat Asisten Komisioner itu ditukarkan sementara menanti tindakan disiplin yang akan dikenakan terhadapnya daripada Bukit Aman.
Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Johor, Senior Asisten Komisioner Datuk Ismail Yatim mengesahkan kes berkenaan bagaimanapun beliau enggan mengulas lanjut kerana siasatan masih berjalan.
Sebelum ini akhbar The Star pada 16 Oktober lalu melaporkan seorang anggota polis berpangkat konstabel membuat laporan polis di Melaka terhadap pegawai atasannya kerana didakwa mempunyai hubungan sulit dengan isterinya.
Lebih mengukuhkan dakwaan tersebut apabila beliau telah mengekori isterinya pada 13 Oktober di sebuah resort di Ayer Keroh dimana mangsa mengaku menemui pegawai polis tersebut namun menafikan dakwaan dia tidur dengan lelaki berkenaan.
Konstable itu kemudiannya membuat laporan polis di Johor Baru beberapa bulan dahulu terhadap pegawai polis yang sama atas alasan serupa. - mStar

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa