Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, August 30, 2012

Selingan Sekali-Sekala: Hari Lahir Saya

Hari Lahir saya jatuh pada 26 Ogos 1955
bermakna pada 26 Ogos 2012 adalah hari lahir saya ke 57
 Kek hadiah Hari Lahir dari 'Adik'
 
 IPhone juga hadiah istimewa dari 'Adik'
 Ini hadiah yang tak ternilai dari Allah Azzawajalla
Cucu pertama - Haris Salahuddin
'Junior Climber' dah berlatih memanjat
Inilah membuatkan aku sebak dan menitiskan air mata kesyukuran
Malaysia tanah-airku dan Islam agamaku yang akan diwariskan kepada anak-cucu nanti
generasi inilah juga yang akan menanggung beban untuk melunaskan hutang negera nanti
Halatuju negara adalah di hujung jari kita di hari ini.....

2 comments:

  1. Salam dan Selamat Hari Jadi buat bro... klau bro tak bagi tahu gua pun tak tahu... apa-apa pun semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki serta tetap dalam Iman... Salam Perjuangan

    ReplyDelete
  2. Salam sejahtera dan selamat hari lahir semoga diberkati Allah swt.

    Pengunjung setia.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa