Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, February 8, 2013

Isy....Busuknyaa Hati Pakatan Rakyat!

Pakatan Rakyat Cemburu BN Bawa Psy Ke Pulau Pinang
Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kenyataan itu adalah bersifat cemburu apabila Psy yang popular dengan tarian Gangnam Style bersetuju untuk hadir membuat persembahan pada acara anjuran parti itu.

“Dia (pembangkang) bila kita buat dia cuba tuduh macam-macam, walhal dia nak jumput Psy tu pada satu majlis Pakatan Rakyat, tapi bila Psy hadir pada majlis kita, rosaklah program dia, dia tak dapat, dia kutuk la kita (BN),” katanya pada sidang media selepas mempengerusikan Mesyuarat Tertinggi (MT) Umno, di sini, Jumaat.
Dalam pada itu, Najib yang juga Pengerusi BN turut berasa pelik dengan kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng yang mendakwa kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin sebelum ini bersifat perkauman.
Muhyiddin sebelum ini dilaporkan menggunakan perkataan ‘tidak cerdik’ apabila menghentam kenyataan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng yang menghasut orang ramai supaya memakai baju “Bersih” pada majlis rumah terbuka Sambutan Tahun Baru Cina BN Pulau Pinang pada 11 Februari ini..
“Kita pun pelik dengan reaksi Guan Eng. Bukan kita tak pernah buat program besar-besaran di Pulau Pinang. Malah kita (BN) bukan bersifat perkauman, kita nak raikan sambutan Tahun Baru Cina, yang sangat bermakna kepada orang Cina,” tambah Najib.

5 comments:

  1. Salam Sdr.

    Wak sikit pun tak heran tentang ape yang die orang nak buat, ape nak heran sangat dengan tarian Gangnam tu?

    Yang Wak faham, kaum cine ni dah buat keputusan muktamat - 'tolak UMNO' kedalam longkang......tu aje

    ReplyDelete
  2. betoll betoll....bukan tolak tp sepak...

    ReplyDelete
  3. bukan tolak tp sepak je umno nie....sial punya umno nie...

    ReplyDelete
  4. W'salam Wak Labu

    Harap-harap dan doakan begitulah Wak!

    ReplyDelete
  5. Anon 1:56 PM dan 2:00 PM

    Aduyai...sakitnya!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa