Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, October 26, 2013

Kenyataan Yang Melucukan Hari Ini

Pada aku ianya lucu
Takyahlah Tok Jib buat kelakar, Tok Jib oiii.......
Sebagai PM janganlah bercakap macam Cikgu sekolah rendah kepada muridnya

Jadi selama ni Tok Jib pun kuat makan gulalah?

Cakaplah apa saja wahai Tok Jib untuk mewajarkan tindakan kerajaan!

Apa Tok Jib ingat hanya di dalam minuman sajakah ditaruk gula?
Apa pun alasan kerajaan aku bukannya ambil berat pun sebab selama ini pun aku ni bukannya jenis semut yang hidup dengan gula

Tapi apa kata rakyat yang membuat kueh dan sebagainya yang perlu ditaruk gula?
Pastinya kalau tanak rugi, bahan jualan akan dinaikkan harga! 

PM pun sudah mula kurang ambil gula

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa