Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, March 15, 2014

Laporan Polis Mungkin MH370 Berada Di Pulau Weh: Adakah Pihak Berkuasa Ambil Peduli?

Ada laporan polis mengatakan Flight berkemungkinan berada di Kepulauan Weh Indonesia...
 
Sumber : Kedah Lani.info

Sebelum ini Blog Yong Suka Kuning telah terbitkan N3 mengenai perkara ini pada jam 12:15 PM 15 Mac 2014 yang bertajuk di bawah:  

KENAPA TAK CARI KAPAL TERBANG MH370 DI PULAU WEH, SUMATRA?


Ini gambar dari blog Yong
 
 

5 comments:

  1. Salam mountdweller

    Interesting juga maklumat tentang lapangan terbang dan kapal terbang oleh pelapor itu. Nampaknya pelapor knowledgeable tentang kapal terbang.

    Pelapor ini tiada kaitan dengan Yong.

    Yong cuma lihat satellite view, memang nampak ada lapangan terbang di Pulau Weh yang kedudukannya remote dan berdasarkan hala kapal terbang yang disebut oleh berita tempatan.

    Mungkinkah kapal terbang MH370 berada di situ?

    ReplyDelete
  2. Jngan2 hasil dari selongkar dan siasatan polis alkesah terjumpa lh dokomen di rumah pilot komplot yg di rancang Anwar dan penyokong nya.. baru lh complete kjhtan Anwar cukup lengkap... hahahahahah

    ReplyDelete
  3. Takde dlm dunia pilot hijack kapalterbang yg dia sendiri bawa....nape tk pegi selebek umah 4 orang Mongol tu.....Umno punya busuk sampai keusus

    ReplyDelete
  4. memang perlu tindakan kerajaan. berdasarkan semua petunjuk yang dibaca dari berit aprofesional seluruh dunia di internet, ada kemungkinan pihak tertentu di malaysia terlibat dalam konspirasi degan USA utk matlamat tertentu. USA hantar berpuluh-puluh kapal perang untuk cari mh370 tanpa permintaan dari malaysia. mereka benar2 tahu pekara ini berlaku sebelum malaysia umumkan kehilangan mh370. sikap dolak dalik kerajaan memang menjijikkkan. asalnya gua ingat kapal ni mendarat di maluku. sebab lebih dekat dan ................ (sindri mau ingat la)

    ReplyDelete
  5. Konspirasi KEDUA SELEPAS LAHAD DATU.NAMPAK GAYANYE PILOT MH370 ZAHARIE AHMAD SHAH AKAN DIKAMBING HITAM OLIH NAJIB N THE GANG.APA KE JADAH NAK GELEDAH RUMAH ZAHARIE.AKU PASTI POLIS UMNO MALAYSIA AKAN MELETAKKAN BUKTI PALSU SEOLAH2 ZAHARIE MERANCANG UTK MERAMPAS MH370 NI.POLIS UMNO MALAYSIAKAN PANDAI BUAT KERJA2 HARAM NI.KITA TENGOK EPISOD DRAMA NI SEHINGGA SELESAI..TUNGGUUUU

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa