Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, March 18, 2014

MH370: Malaysia Bukan Sarang Pengganas!

Aku setuju dengan Hishamuddin
Malaysia bukan sarang pengganas. Diserang pengganas adalaa.....
Satu lagi.......
Minda pemimpin dan rakyat Malaysia yang sebenarnya banyak diserang terutama pengganas ciptaan minda Amerika dan barat!

MH370 hilang: Malaysia bukan sarang pengganas, kata Hishammuddin
OLEH MD IZWAN
MARCH 18, 2014
LATEST UPDATE: MARCH 18, 2014 06:02 PM


Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein menafikan Malaysia merupakan sarang pengganas seperti didakwa susulan kehilangan penerbangan Malaysia Airlines MH370 semenjak 8 Mac lalu.
Hishammuddin berkata, misteri kehilangan MH370 tidak mencerminkan Malaysia sebagai sarang kepada pengganas.


"Untuk nak mengaitkan Malaysia sebagai sarang pengganas, saya menafikan sekeras-kerasnya," kata Hishammuddin pada sidang media harian di Hotel Sama-Sama, Sepang petang ini. – 18 Mac, 2014.

1 comment:

  1. Tuduhan mengatakan Malaysia sarang pengganas pastinya tidak, kalau sarang penjenayah dikepalai lanun tentu sekali

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa