Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 12, 2017

Kerajaan ganas kapir Yahudi lebih telus?

Isteri PM Israel Bakal Didakwa Salah Guna Dana Awam
Posted on 08/09/2017
Isteri Perdana Menteri Israel Benjamin Netanyahu, Sara Netanyahu akan didakwa atas penipuan barangan bernilai AS$115,000, lapor agensi berita China Xinhua.

Memetik laporan Channel 2 TV News, Peguam Negara Israel, Avichai Mandleblit dijangka mengumumkan perkara itu hari ini.

Sara disiasat kerana membuat pesanan serta tempahan barangan yang menimbulkan kesangsian, apabila melaporkannya sebagai perbelanjaan awam dan tidak membayar secara peribadi.

Beliau menempah hidangan istimewa serta membeli perabot taman untuk vila keluarga Netanyahu di Caesarea, sebuah bandar di tengah Israel dan mengisytiharkannya perbelanjaan awam.

Di samping itu, beliau turut disiasat kerana menggunakan seorang pegawai kediaman rasmi perdana menteri di Baitulmaqdis sebagai penjaga bapanya.
Pejabat Perdana Menteri bagaimanapun menafikan laporan itu.

Benjamin juga sedang disiasat atas 2 kesalahan rasuah. – sumber

1 comment:

  1. Kalau ikut sifir puak2 Amanah dan Madey ........ Kita Pilih DAP sbb depa lebih telus dpd UMNO utk mentadbir Malaysia konon maka tak salah jika kita pilih Yahudi krn depa juga lebih telus dpd muslim yg memerintah pd masa kini! Alamatnya jahahanamlah Islam jika ikut sifir pala otak depa. Tu la masa kecik2 tak nak belajar agama secara menyeluruh bila dah besar jadi muslim tak guna....... lebih baik mampus masa kecik spy tak membebankan diri dan agama!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa