Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, October 1, 2012

Fesyen Gila Babi Apakah Ini? - (Maaf Gambar Kurang Senonoh)

Sedang saya ronda raund dunia, saya terjumpa gambar-gambar seperti di bawah. Banyak lagi gambar yang lebih tak senonoh dan tak bermaruah. Saya tak mahu letakkan linknya di sini

Terfikir juga di manakah nilai kita sebagai manusia?
Walau pun mereka ni dari golongan kafir tetapi nilai malu sebagai manusia langsung telah tiada

Amat membimbangkan gejala kehilangan maruah juga sudah sikit demi sedikit menular di kalangan anak bangsa kita.

Mungkin ada yang marahkan saya kerana upload gambar ni
Tapi tak apa, ianya hanya sebagai contoh keburukan yang membawa runtuh
 

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa