Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 3, 2013

Majlis Pernikahan Fakhron Elliyana (Adik)

Adik adalah anak bongsu saya dan inilah kenduri yang terakhir pernikahan anak
Upacara akad nikah dilangsungkan di Masjid Telipot oleh Imam Kampung Sireh
Fakhron Elliyana dan Ungku Mohd. Zulkifli Ungku Mohd. Yunos
 
 
 
 
Aduka Taruna dan Isteri turut menyerikan Majlis kami
Sahabat baik saya yang sekian lama terpisah - Kamal dan Isteri

2 comments:

  1. Sdr. mhaneffs
    Maaflah mungkin sdr. terlepas pandang jemputan saya untuk semua bloggers kat sini: http://mountdweller.blogspot.com/2013/08/undangan-untuk-bloggers.html

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa