Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 17, 2013

Sape Dia Penyangak Ni?

Kalu Pemimpin Pembangkang sudah tentu gambar dan namanya akan terpampang dengan terang dan jelas di setiap media kerajaan......

SPRM tahan bekas setiausaha politik ahli politik ternama, bantu siasatan rasuah
SEPTEMBER 17, 2013
LATEST UPDATE: SEPTEMBER 17, 2013 02:37 PM

OLEH MUZLIZA MUSTAFA

Bekas Setiausaha Politik ahli politik ternama ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi membantu siasatan kes rasuah.
Beliau yang berpangkat "Datuk" dan pernah bertugas sebagai setiausaha politik bekas menteri kabinet itu ditahan SPRM malam tadi untuk membantu siasatan penyelewengan program 1Azam yang dikhaskan untuk membantu golongan berpendapatan rendah.
"Dia ditangkap untuk bantu siasatan, belum dakwa lagi," kata Timbalan Pengarah SPRM, Datuk Shukri Abdull ketika dihubungi oleh The Malaysian Insider.
Kenderaan itu termasuk Toyota Alphard, Golf GTI, Toyota Vellfire dan Camry yang kini diletakkan di Kompleks D Bangunan SPRM di Putrajaya. – 17 September, 2013.Sebuah portal berita melaporkan SPRM turut merampas 10 kenderaan mewah milik bekas setiausaha politik itu.

1 comment:

  1. UMNO haramjadah dan rasuah berpisah tiada ibarat lagu dan irama...padan muka orang melayu yg terus menerus menyokong UMNO!!! ...puak2 ni akan kata "tak pa asalkan orang melayu memerintah"...bodoh piang!!! Dah gelap sgt hati tu!!

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa