Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, October 9, 2013

Kerajaan PAS Kelantan Dah Ikut Stail Kerajaan BN?

Pada aku Husam menegur
Bukannya hentam melepas geram
Takkanlah bila TGNA melepaskan jawatan
Kelantan terus punah ranah?

Husam bidas tindakan kerajaan Kelantan

3 comments:

  1. Abe,

    Dari dulu lagi kita dah kata, bila TGNA tak ada PAS Kelantan akan pecah dan kerajaan PAS akan tumbang. Apa yang kita sedang lihat sekarang dan dimasa-masa kehadapan adalah proses PAS Kelantan akan pecah dan kerajaan PAS akan jatuh didalam PRU14 nanti.

    Ambo tidak terk3jut dengan tindakan ini. Ambo hanya dok tunggu maso bilo jah perkara macam ini akan berlaku setelah melihat barisan exco baru yang dilantik oleh MB baru.

    Ambo hanya beraso sedih kerana k3jatuhan kerajaan PAS Kelantan nanti adalah hasil kerja golongan ulamak yang didakwa ol3h Dewan Ulamak PAS Pusat sebagai faqih dalam Ilmu ugama.

    Pada mereka bila faqih bidang ugama maka mereka berhak untuk merasa mereka faqih dalam serba serbi termasuk bidang ekonomi, sains angkasa, astro fizik dll.

    Abe bertanya mereka dah ikut stail Umno? Mereka bukan ikut stail Umno lagi....tetapi dah berjiwa Umno doh.

    Dqlam senario hari ini, Umno Kelantan patut bersorok sakan kerana mereka t3lah dianugerah dengan percuma p3luang untuk m3newaskan PAS dan menubuhkan k3rajaan n3geri pasca PRU 14 nanti. Nak harap kepada kederat Umno Kelantan..dok rok weh, mujolah ada puak PAS hok nok buwi free.

    ReplyDelete
  2. bat8

    Sebenarnya abe pun dok tilek dari mulanya MB baru angkat sumpah, pastu tengok barisan exco dia dan TMBnya.

    Abe tok paham adakah perlantikan exco baru itu berdasarkan pengalaman atau akademik. DSah rasa dah dari awal lagi dah ada perkara pelik kerana apa yang berlaku seolah TMB yang baru dilantik yang berkuasa memilih exco. Contohnya bila Husam tidak terlantik, MB kata Sultan Kelantan hok toksir ko Husam tapi akhirnya pecah juga yang nama Husam dipotong oleh TMB tetapi Sultan yang terpalit.

    Kita sama-sama tengoklah apa yang nak jadi nanti. Kalau kalah PRU14 pun bukan kerana UMNO kuat tetapi PAS yang dipandang meluat!

    ReplyDelete
  3. Bhai MountDweller..

    Ini semua kerana "Cerdik tak boleh diikut, bodoh tak boleh diajar" ... Hahaha...

    Susah bhai... kiter stakat tengok jer la..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa