Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, October 6, 2013

Marah Dan Sedih: Kisah Yang Buatkan Saya Menintiskan Air Mata

Entah jenis binatang atau apa? 
Tapi binatang pun tahu sayang anak-anak
Hisy.....tak sampai hati nak bayangkan......

Enam beradik ditinggal kelaparan

3 comments:

  1. manusia bila jauh dari agama yang Allah kurniakan tidak lagi peduli pada suruhan agama kucar kacir lah kehidupan didunya ini.ada manusia telah jauh sesat lebih terok dari binatang

    ReplyDelete
  2. Tuan Anon 10:58 PM

    Saya terpaksa tangguhkan N3 ini untuk beberapa jam sebelum dipublish kerana isteri saya tak sanggup tengok muka budak-budak ni.

    Kalaulah mereka berdekatan dengan tempat saya, saya sanggup ambil mereka untuk dijaga dan diberikan keperluan sepatutnya terutama cukup tersentuh melihat anak yang kecil itu.

    Ianya membuatkan saya teringatkan cucu saya.

    Aduh....ya Allah, rahmatilah mereka!

    ReplyDelete
  3. Negara kaya bagaimana boleh ini berlaku.Pihak berwajip tak jalankan tugas. Mana ketua kampong atau JKKK yang tak jalankan tugas letak jawatan, jangan asik nak bodek bila YB masuk kampong baru lah buat wayang.Selagi rakyat kelaparan selagi itu lah menteri tak boleh bermewah berlebih lebihan, cakap nak ikut Omar Abd Aziz tapi kuat makan rasuah, ikut lah setan,sendiri kenyang dan mewah, menolong bila nak election, kerna nak publicity, munafik paling celaka orang ini.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa