Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, September 22, 2015

Apeker bende pulak Azmin ni?

Azmin berkata, pembentukan gabungan itu hanya melibatkan perancangan politik bagi menghadapi pilihan raya umum ke-14 (PRU14) akan datang.

"Tiada kaitan dengan kerajaan negeri. Ini perancangan masa depan untuk persiapan PRU14.

"Kita banyak cabaran sekarang," katanya kepada pemberita selepas perasmian pelancaran Wifi Selangorku di Shah Alam hari ini.

http://m.malaysiakini.com/news/313176

16 comments:

  1. Masih nak jagi hati PAS takut PAS buka rahsia pula pi mampuih la kalau asyik naka jaga hati pemimpin yang tak tau nak jaga hati dan presaan rakyat yang undi depa.

    ReplyDelete
  2. Sapa tak sayang jawatan woiii....

    ReplyDelete
  3. Abe

    Betul la kata Azmin. Now kita kena faham status kerajaan selangor sekarang. Kerajaan selangor bukan lagi kerajaan PR tetapi sebuah KERAJAAN CAMPURAN DIMANA 3 parti yang menguasai majoriti di Dun Selangor membentuk kerajaan negeri. Polisi-polisi ksrajaan selangor sekarang bukan lagi menjalankan polisi PR tetapi membuat polisi berdasarkan konsensus antara 3 parti yg membentuk kerajaan.

    Kita tidak boleh menukar status kerajaan sekarang secara otomatik kerana PKR dqn DAP yang menjadi rakqn kongsi dalam Pakatqn Harapan. Itu menyalahi perlembagaan negeri. Kalau nak tubuh kerajaan pakatan harapan di selangor, kerajaan sekarang kena letak jawatan atau jatuh melalui undi tidak percaya di Dun. Itu lebih selamat. Bila kerajaan sekarang dibubar xsemestinya majoriti baru dapat ditentukan di dun tanpa diadakan PRN.

    Jalan terbaik kekalkan status quo. Jangan biarkan UMNO menggunakan kelebihan undang2 untuk merampas kuasa di selangor. Mereka boleh buat macam2.

    ReplyDelete
  4. Azmin bercakap kerana berpijak dibumi yang nyata.

    Tanpa PAS, PKR umpama rumah yang terputus elektrik.

    PKR pelawa PAS join PR 2.0, PAS tidak berminat.

    Cangkul@kecewa@PAN pelawa jugak PAS, hilang sudah UG dengan umno. Pengkhianat pelawa orang yang dikhianati.

    Kegilaan apakah ini?

    DAP diam umpama tikus dalam beras, malu nak pelawa PAS.

    Hanya PAS yang mempunyai prinsip, Azmin tahu, Azizah pun tahu bahkan LKS dan LGE pun tahu, saja je mereka buat tak tahu.

    ReplyDelete
  5. Dengar! Ada trojen dalam horse. Bersedia

    ReplyDelete
  6. prinsip la sangat..khianat pakatan tu prinsip pala bana apa?

    ReplyDelete
  7. betul la tu. azmin tu sdg jaga hati parti lutut, kang kena tinggal nangis pulak lebai2 lutut tu semua. nak jaga hati tu pun semata2 krn ajaran islam. tu je. senornya parti lutut tu dah sama taraf dgn parti ameno. bila rapat je berbau busuk dan membanyakkan dosa je...

    ReplyDelete
  8. Setuju !

    Trojen Horse sedang mencari helah demi kepentingan peribadi.

    Trojen Horse sedang merancang ! Trojen Horse akan memusnahkan Pakatan Harapan pada saat saat akhir .

    Trojen Horse ialah perantara UG dan UMNO
    percaya lah Musang dlm selimut .

    ReplyDelete
  9. Admin dan macai-macai diminta bertenang.

    Bulan depan perhimpunan hijau di Rantau Panjang dan Stadium, berhimpun sambil beramal, beristiqamah dan solat hajat.

    Dipelawa kepada semua macai-macai datanglah beramai-ramai bersama keluarga tapi jangan rasis.

    Anda akan menyaksikan perhimpunan yang jauh berbeza dengan Merah dan Kuning.

    Takbirrrr.




    ReplyDelete
  10. Orang yang berprinsip tidak akan mengkhianati orang lain terutama mereka yang menggelar diri mereka tu manusia yang mempertahankan Islam. Awat orang Islam ni jenis yang suka mengkhianatkah? Siapa yang mengkhianati PR pada PRU13? Tepuk dada tanya iman.
    Jangan guna Allah swt sebagai modal sedangkan hangpa bukan tahu apa yang Allah swt kehendakkan??? Jangan jadi syirik dan lagipun hangpa bukan dilantik sebagai wakil kepada Allah swt malahan Allah swt tidak perlukan hangpa untuk menjadi wakilNya terutama yang suka mengkhianat, tidak jujur, ponteng, tuduh manusia lain tanpa bukti, suka mengaibkan manusia dengan gelaran yang jelek, ... Allah swt sokong manusia macam inikah??????

    ReplyDelete
  11. hadi bukan saja mengkhianati pakatan rakyat hingga menyebabkan pakatan rakyat berkubor tetapi hadi telah dgn sengaja telah mengkhianat harapan rakyat ingin melihat umno jatuh dan bn berkubor,rakyat dah terlalu lama di zalimi oleh pemerintah zalim umno bn,hadi rakyat akan bersoal jawab dgb kamu di depan ALLAH RABBUL JALIL nanti,insyaALLAH rakyat akan tuntut kamu di mahsyar nanti,insyALLAH

    ReplyDelete
  12. nak muntah bila baca apa ynag ditulis anon 9.40.betul2 otak di kepala lutut

    ReplyDelete
  13. Azmin ini orang Bijak

    Kena Read Between The Lines

    Terus terang direct boleh gugat Kerajaan PKR DAP di Selangor

    Kena cakap bagi semua oramg happy

    Bila undi kita dapat sokongan semua walau PAS masok undi juga

    Rakyat bukan BODOH dan Azmin ini budak Anwar Ibrahim juga bijak orang nya

    ReplyDelete
  14. korg kena faham. azmin mb lantikan sultan. pkr dan dap tak hantar nama dia ke istana. pas yg hantar nama dia dgn ahli2 pas yg lain.

    azmin tak ada mandat pkr dan dap.

    sikit byk dia terhutang budi pada hadi. sbb tu dia masih lg kekalkan geng pas dlm kerajaan.

    saja nak tanya. apa fungsi jabatan agama di perangsang? jais mais kan ada?

    rasa elok juga diadakan jabatan perikanan di perangsang. boleh lantik hadi jadi nelayang...

    ReplyDelete
  15. Kah kah kah jaga hati Pas la konon ........... maka macai dan balaci Dap mula meroyan dan merengus kepanasan dek ken dendam kesumat .............. habis bukankah selama ni depa dok jaga hati dan perasaan Dap dek krn mahukan undi dan demi impian menakluki Putra Jaya ........ tapi puak2 walaun ni buat dek je krn terlalu selesa dgn cara mengampu ni hingga sanggup tolak hukum hudud ............. bersenang lenanglah dgn keselesaan dunia ciptaan manusia munafik ini yang juga syurga buat kafirun utk seketika !

    ReplyDelete
  16. Standard Azwan Ali ja. ...anon9:20am... 'walaun' tu bukan ke trademak untuk PAScai krn wala secara membabi dalam bukit kpd presideng walaupun presideng 'tuang' sidang parlimeng pi jepung... jelas khianati sumpah sbg wakil rakyat menggunakan ' wallahi wabillahi watallahi'.. ( bukan baiah ek..)

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa