Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, August 10, 2012

Inilah Contoh Islamnya Anjing Di Seberang Sana!

Kote pun tadak. Berselindung di sebalik Anonymous!
Aku rasa ko pun keturunan yang sama dari tanah benua keling..

Anonymous said...

mountdweller..babi ko..aku sokong keling mahathir sebb itu keling bnyak ajau melayu tentang melayu..dn ajau mlayu tntang islam..ko sokong keling anugay kan??cucu kapitan keling p.pinang tuh..keling yg tk kenal mane burit,mane jubur mane puki tuh..tk knl bni dia ngan bini orr tu..keling yg main pelacor tu..keling anugay tuh..bolo lu
August 10, 2012 4:08 PM
 Delete

1 comment:

  1. ini yg dinamakan bodoh x bertempat bangang melantun lantun.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa