Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, September 17, 2012

Bila Syaitan Dan Iblis Memuja Babi

Tak syak lagi makhluk yang buat posting ni memang 
Syaitan@Iblis bila menghina Sunnah dan memuja babi
Memang otak bertaraf babi

6 comments:

  1. hla jahil agama hina sunnah , celaka ponya sial klau dah ketua menyembah setan inila akibatnya..taniah kpda bapa black metal malaysia tong mahadeath berjaya mentarbiahkan anak mlayu

    ReplyDelete
  2. dalam harakah dulu....zunar pernah lukis ganbar tun mahathir berwajah babi....kau org lupa dah ke...nik aziz pulak tak tegur....ni kifarah untuk dia la ni.....

    ReplyDelete
  3. idham bin zulkifli ni contoh jahil agama dan fahaman politik sempit anak melayu islam (err.. itupun kalau dia islam laa)

    ReplyDelete
  4. jangan lupa lakukan perubahan.melayu pun ada macam-macam.itu saja dia nak jolok biar dia jolok sampai bila ...

    ReplyDelete
  5. Anon 7:53

    Bukan masalah Nik Aziz (peribadi)dan politik tetapi yang dipertikaikan adalah masalah menghina sunah. Apa Nik Aziz lakukan adalah menghabiskan/menghirup makanan sepenuhnya. Itu adalah sunah.

    Kalau dibandingkan dengan babi samalah menghina sunah kerana itulah yang Rasulallah lakukan!

    ReplyDelete
  6. Kita ni siapa yang nak menghina dan mentarafkan seseorang itu dengan haiwan terutamanya golongan ulamak.Pernah sya dengar cerita ada yang memijak gambar ulamak tersebut dan akhirnya kemaluannya berbau dan bernanah.Penyakitnya tidak boleh disembuhkan oleh doktor.Akhirnya dia meminta maaf pada ulamak tersebut.Selang beberapa hari kemaluannya sembuh seperti sediakala.Banyak lagi kejadian yang berlaku membabitkan penghinaan kepada ulamak ini dan telah mendapat balasan on the spot namun tak dihebahkan media le.Wallahhualam..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa