Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, October 7, 2013

Berita Susulan 6 Beradik Yang Ditinggalkan....

Aku ni panas dan sedih masih belum reda lagi ni!
Panas kerana marah kepada mak bapak yang bersifat binatang itu
Sedih dan kesihan kepada kanak-kanak yang masih tak tahu apa-apa yang menderita ditinggalkan.....

Ibu enam anak belum pulang

2 comments:

  1. Kita yg susah nak dapat anak ni siap solat tahajjud tiap malam, doa tak putus mohon dikurniakan. Ini anugerah Allah dipersiakan memang bodoh benarlah..

    ReplyDelete
  2. Perlu ambil tindakan sewajarnya terhadap ibubapa yang tak berakal seperti ini. Sekiranya didapati bahawa mereka memang tidak siuman, maka tidak layak untuk menjaga anak-anak. Saya percaya kebanyakkan rakyat Malaysia adalah penyayang dan prihatin. Ramai orang sanggup menjaga anak-anak tersebut untuk memastikan mereka selamat dan membesar menjadi anak-anak yang berguna kepada negara.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa