Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, October 7, 2013

Tangkap, Hukum Dan Hantar Balik Bangla Jerlah!

Ustaz jenis gila mabuk todi kot?
Atau Ustaz yang sesat!

Kenapa ambil masa begitu lama untuk dihantar ke Hospital?
Kalau kena kat anak aku, aku belasah balik......

Sampai hati ustaz!
Oleh Nur Lela Zulkipli
Petaling Jaya: “Sampai hati ustaz!”. Itu luahan seorang pelajar sebuah sekolah tahfiz yang terpaksa menjalani pembedahan di paha kiri dan terlantar di hospital sejak 10 hari lalu akibat dirotan guru agamanya.
Muhamad Faiz Mohd Sharol, 14, yang belajar di sebuah sekolah tahfiz swasta di Jengka, Pahang, berkata, dia dirotan 15 kali oleh seorang ustaz warga Bangladesh kerana gagal menghafal suku kata Bahasa Arab.
Menurutnya, kejadian itu berlaku pada 17 dan 18 September lalu, namun dia hanya dimasukkan ke sebuah hospital swasta, di sini, pada 28 September. 
“Pada 17 September, saya dirotan sebanyak enam kali kerana kesalahan itu dan keesokannya saya dirotan lagi sebanyak sembilan kali,” katanya ketika ditemui Harian Metro di hospital, semalam.
 PAHA kiri Muhamad Faiz menerima 30 jahitan
IBU mangsa, Norashikin Mohd Yunus melihat keadaan anaknya selepas menjalani pembedahan.
Muhamad Faiz berkata, ustaz berusia 30-an itu merotannya dalam sebuah bilik sambil disaksikan rakan dan dua guru lain.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa