Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, October 2, 2013

Cubalah, Peluang Masih Terbuka!

Guna ‘posmen’ pikat Rita
Pelakon mengaku cuba didekati lelaki hidung belang selepas bergelar janda

Nyata tidak mudah bergelar selebriti, apatah lagi dikurniakan dengan pakej menawan. Rita Rudaini Mokthar, 37, umpamanya mengakui sejak rumah tangga dengan pemain bola sepak, Aidil Zafuan Abd Radzak, 26, dilanda badai lebih setahun lalu, ada lelaki hidung belang cuba mendekati. 

Namun, hasrat itu tidak diluahkan secara langsung , sebaliknya khidmat orang tengah digunakan bagi ‘membeli’ jiwanya. Bagaimanapun, tiada satu pun yang berjaya mendekati disebabkan sifat tegasnya. 

“Memang tidak dinafikan ada yang cuba mendekati, lebih-lebih lagi setelah saya sah bercerai. Biasanya, rakan yang menjadi ‘posmen’ kerana mereka digunakan sebagai orang tengah. Saya hanya mampu ketawa apabila ada yang berusaha mendekati. 


“Setakat ini, tiada seorang pun yang berani berdepan atau berhubung terus dengan saya, mungkin kerana mereka tahu saya seorang yang tegas. Saya pun tidak suka melayan. Selepas habis perjumpaan dengan mana-mana wakil urusan perniagaan, saya lebih suka untuk terus saja balik ke rumah. 

“Buat masa ini saya malas hendak fikir mengenai pengganti. Tumpuan saya kini hanyalah kepada anak dan perniagaan produk kecantikan yang baru diusahakan bersama seorang rakan kongsi,” kata Rita yang sah menjanda kali kedua pada 5 September lalu.

3 comments:

  1. Betul ke igauan saja.....
    Macamana tahu hidung lelaki tu belang?????
    Dari segi psycology ini keadaan yang disebut post divorce syndrom.... Merasai dirinya diintai oelh lelaki, kerana berasa ia cantik dan ada pakej baik atau untuk menyakiti hati ex-husband konon ia ada ramai followers

    ReplyDelete
  2. Anon 7:22 AM

    Pada saya ini hanyalah untuk publisiti dan psyco sahaja...

    ReplyDelete
  3. mesyuarat segera dan menetapkan resolusi bagi membolehkan campur tangan kemanusiaan keerlangi musta musta yang sama sanggup pulak berbelanja! Huffa buffa mengutuk dan berarak ke bulufalu hulu ke hilir, apa faedahnya?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa