Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, September 4, 2015

Anak Keruak yang sibuk dengan rumahtangga orang

Cuba hang tanya sama Najib dulu dan cakap kat rakyat dari siapa RM2.6b dan ke mana dihabiskan?
Kan itu lebih baik bagi rakyat dan negara?

Salleh tanya Anwar: Adakah Pas masih anggotai pakatan pembangkang?
DI KUALA LUMPUR - 04 SEP 2015

Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Dr Salleh Said Keruak hari ini mempersoalkan kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menyebut bahawa PAS masih menjadi sebahagian daripada pakatan pembangkang.
Beliau berkata adalah mustahil bagi PAS dan Parti Amanah Negara (Amanah) yang belum didaftarkan penubuhanya untuk sama-sama menganggotai pakatan itu.
Salleh berkata Pakatan Rakyat perlu memilih satu daripada dua parti itu untuk menjadi rakannya.
"Bagaimanakah kita hendak memahami kenyataan Anwar itu? DAP telah mengumumkan bahawa Pakatan Rakyat sudah mati dan sudah tidak wujud lagi.
"Jadi, bagaimana PAS masih boleh menjadi sebahagian daripada pakatan yang tidak wujud itu?," tanya Salleh dalam laman blog beliau sskeruak.blogspot.com hari ini.
Dalam kenyataan dikeluarkan peguamnya semalam, Anwar berkata Amanah akan memperkukuhkan lagi kedudukan pembangkang, bersama-sama PKR, PAS dan DAP serta akan meluaskan kerjasamanya dengan pertubuhan bukan kerajaan yang berkongsi dan komited terhadap objektif bersama mereka.
"Mereka tidak boleh mempunyai kedua-duanya secara serentak. Sama ada Anwar yang tidak faham atau beliau menyangka bahawa kita yang tidak faham perkara ini," kata Salleh. - sumber

5 comments:

  1. Budak Bahalol.

    Makan gaji buta saja lah.

    Jaga Sabah dulu pon tak membangun sampai Filipino jadi bumiputra pulak macam Orang Utan.

    Budak Bahalol tak ke mana pon. Rakyat Sabah saja Rugi Besar,

    ReplyDelete
  2. Butoh lah luu Blogger sial.. apa malam jumaat tak dapat main ker burit bini kau ada pekung gatal konek ker lidah?

    ReplyDelete
  3. Depa cuba nak alih isue tu ni la yang oghang kedah do kata ghumah sendighi bocoq pi dok sebok ghumah oghang taik di pungkoq sndighi busuk dok kata kat oghang busuk tak sedaq diri ka yang hampa la ni tengah dok cacamarba sampai presiden sedighi dah naik penin kepala sughoh hampa putak macam mana nak kelentong rakyat semua.

    ReplyDelete
  4. Kenapa tak boleh kata pas ruang untuk perbincangsn masih terbuka walaupun hati masing masing terluka umno masih musuh bersama.walaupun putus hubungan dgn dap pas bkn nya berkerat rotan.anuar tentu masih memikirkan ruang utk menyatukan kembali.pergaduhan dgn amanah pula mungkin hanya gaduh adik beradik.tdk lama mungkin akan berbaik semula.bkn ke mereka sama perjuangkan islam walaupun mempunyai pemikiran yang berbeza.mencari kawan adalah lebih baik dr bermusuh

    ReplyDelete
  5. cadangan dengan keputusan pun tak reti.
    Ingat ini BN ke, bila ketua cakap automatik jadi kata-putus.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa