Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, May 29, 2017

Dahlah bodoh, samseng pula!

MONDAY, MAY 29, 2017
Pas hanya pentingkan dedak!
Kumpulan samseng yang di ketuai bekas Ketua Pemuda Pas Pulau Pinang, Mohd Hafiz Noordin menunjukan sikap bodoh mereka dengan memegang sepanduk mengutuk Adun tunggal PAS di Pulau Pinang, Mohd Salleh Man, yang juga Presiden Majlis Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang. 

Kumpulan samseng itu menuntut Salleh mengubah kedudukan tempat duduk dalam Dewan Undangan Negeri ke bangku pembangkang sejak PAS telah memutuskan hubungan dengan Pakatan Harapan. Salleh kini duduk antara DAP dan PKR.

Mereka ini seolah-olah seperti katak di bawah tempurung. Apakah mereka ini tidak sedar bahawa kesemua 13 Ahli Dewan Negeri dan Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor dari PAS masih terus bersama dengan kerajaan Pakatan Harapan Selangor?

Bahkan 5,000 lebih orang Pas menjawat pelbagai jawatan yang terdiri dari Ketua Kampung, AJK surau dan masjid, sebagai Ahli dalam Majlis Perbandaran dan Majlis Derah dan GLC milik kerajaan negeri.

Walaupun Pas telah memutuskan tahaluf siayasi dengan PKR, Pas Selangor telah bersetuju untuk terus menyokong dasar bersama Kerajaan Negeri Selangor berasaskan Buku Jingga, dan meneruskan keyakinan terhadap kepimpinan Dato’ Menteri Besar Selangor YAB Dato’ Seri Azmin Ali.

Ini semua kerana mereka sayangkan jawatan dan gaji yang lumayan!Mereka bukan benar-benar menyokong kerajaan Negeri Selangor. Apa yang penting bagi mereka ialah dedak!

Pas memang tidak ada pendirian. Tidak ada kewibawaan. Bagi mereka yang penting hanyalah dedak!

Catatan Oleh Alhusseyn Alhusseyn pada 2:30 pm 

* Dahlah bodoh, samseng pula......belajar dari JJ kot?

Kaitan: Video inside - Zaidi ditampar: Dulu PAS kata UMNO ganas, ha...haa...hari ini apa jadi?

Kaitan: "Orang Islam sepatutnya tidak mencapai tahap kebodohan seperti mereka (JMPP),"

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa