Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, May 28, 2017

Payudara meletup diramas lelaki

PAYUD4R4 wanita meletup darah dan lendir bertaburan selepas D1R4M4S kuat oleh teman lelaki
PENGUNJUNG sebuah kelab malam popular di ibu negara gempar apabila seorang wanita tempatan pengsan di lantai berlumuran darah akibat payudaranya ‘meletup’ memercikkan cairan melekit.

Menurut portal antarabangsa, insiden yang sebenarnya berlaku pada malam minggu lalu itu menyebabkan ratusan pengunjung premis yang dirahsiakan namanya cemas seketika apabila menyangka ada pembunuhan kejam berlaku.

Menurut sumber polis yang enggan didedahkan namanya, mangsa dikenal pasti sebagai penduduk Kuala Lumpur yang sering mengunjungi kelab malam itu untuk berhibur dengan menari sambil mabuk akibat pengaruh alkohol.

“Saya kebetulan dekat wanita seksi itu yang bersama seorang lelaki tinggi lampai mungkin warga Barat sepanjang malam berpegangan erat tangan dalam keadaan khayal,” kata seorang saksi yang tidak mahu namanya disiarkan.

Menurut beberapa saksi lagi, pasangan itu berdakapan agak ghairah dengan si lelaki asyik memasukkan tangannya ke dalam skirt mini sambil meramas bahagian pejal montok buah dada wanita muda tersebut beberapa kali.

“Mereka langsung tidaa perasaan malu sehingga menyebabkan beberapa pengunjung menegur pasangan itu agar pergi melakukan hubungan seks di dalam bilik hotel berdekatan jika tidak tahan,” kata seorang saksi lain pula.

Namun kira-kira pukul 1.30 pagi, ketika lelaki tersebut khusyuk meramas kuat payudara pasangannya, tiba-tiba buah dada wanita itu meletup menyebabkan cairan bertaburan di lantai dan wanita berkenaan menjerit kesakitan.

Mangsa kemudian rebah mengakibatkan ramai pengunjung yang sedang menari turut panik ketakutan melarikan diri apabila mereka pada mulanya menyangka wanita itu diserang kerana bahagian buah dadanya dipenuhi darah.

Beberapa pengawal keselamatan kemudian bergegas memberi bantuan kecemasan dan kawasan itu ditutup untuk membolehkan pasukan perubatan yang datang melakukan rawatan awal sebelum dibawa ke sebuah hospital.

Pihak polis yang tiba juga menutup kelab malam itu sepanjang hari untuk siasatan forensik manakala mangsa dilaporkan terpaksa menjalani pembedahan untuk membaik pulih payudaranya yang agak rosak dipicit kuat.

Doktor mengesahkan bahawa buah dada wanita berkenaan dijangka mengambil masa agak lama untuk dipulihkan kembali kepada asal manakala pesakit tersebut bakal mempunyai kesan parut dan emosi untuk jangka masa lama.

Dalam pada itu, siasatan awal mendapati mangsa mungkin pernah menjalani pembedahan kosmetik untuk menjadikan payudaranya montok hebat di luar negara dengan kos murah. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA - terlajakover

1 comment:

  1. PERINGATAN: jangan ramas kuat2... mudah meletup.... kalau meletup sapa yang rugi.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa