Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, September 12, 2012

Sebagai Rakyat Negeri Kelantan, Tentunya Aku Bangga!

Allah Hu Akhbar : Akhlak Terpuji dan Terhebat Sultan Dewasa Ini..

Sulatn kelantan Ziarah rakyatnya di Hospital..Nukilan Abu Luqman

Allah Hu AKhbar..aku sendiri pun tak mampu untuk sembeleh Lembu..ayam je yang boleh
Inilah nikmatnya menjadi rakyat Kelantan. Mempunyai seorang sultan yang menitikberatkan soal kebajikan rakyatnya. Amat beserdahana, itulah yang dituntut oleh Islam..Semoga Allah pelihara akhlaknya dan mendapat Sultanah solehah..amin.. Nukilan Abu Luqman

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa