Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, July 31, 2013

Akan Datang Kalau Korang Nak Bela Gundik, Korang Pergilah Ke Kuwait!

Wanita saran beli tawanan perang untuk dijadikan hamba seks lelaki Kuwait
Seorang wanita Kuwait yang pernah bertanding untuk kerusi Parlimen Kuwait menyeru agar perhambaan seks dibenarkan di sisi undang-undang .

Untuk itu beliau mencadangkan supaya banduan bukan Islam dari negara-negara yang dilanda perang untuk dijadikan gundik.

Salwa al Mutairi berhujah bahawa membeli hamba seks akan melindungi hamba yang baik, taat dan 'kejantanan' lelaki Kuwait terpelihara dari zina kerana menurutnya membeli pasangan seks yang diimport akan menjadi sama seperti perkahwinan.

Mutairi mendakwa: 'Tidak ada rasa malu dan ia tidak haram (dilarang) di bawah undang-undang syariah Islam.

Beliau memberi contoh Haroun al-Rashid, seorang pemimpin Islam abad ke-8 yang memerintah di kawasan yang dilindungi di zaman moden Iran, Iraq dan Syria dan dikhabarkan mempunyai 2,000 gundik.
Mutairi mengesyorkan bahawa pejabat boleh dibuka untuk menjalankan perdagangan seks dengan cara yang sama seperti disediakan agensi-agensi pengambilan pembantu rumah.

Beliau menyatakan bahawa  membeli tawanan perang untuk melindungi orang-orang lelaki Kuwait daripada terdorong melakukan zina atau yang tergoda oleh kecantikan wanita lain.

'Sebagai contoh, dalam perang Chechnyan itu, pasti terdapat tawanan wanita Rusia, "katanya.

'Jadi, pergi beli mereka dan menjual mereka di Kuwait. Adalah lebih baik daripada lelaki kami melibatkan diri dalam hubungan seks haram'

Hujah luar biasa beliau untuk rancangan beliau ialah 'tawanan' mungkin 'akan mati kelaparan di sana.
Beliau menegaskan, "Saya tidak melihat sebarang masalah dalam hal ini, tidak ada masalah sama sekali.

Dalam usaha untuk mempertimbangkan perasaan wanita itu dalam susunan, Mutari mengakui bahawa wanita hamba, bagaimanapun, hendaklah sekurang-kurangnya 15 - 
dailymail via wasukalu.com

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa