Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, May 31, 2017

Kenapa tiba-tiba “ISIS” wujud di Filipina?

* Article dari BUMI YANG TERCINTA
Saya hanya berikan tajuk yang berlainan berdasarkan dari apa yang saya faham dari article ini

APAKAH HUBUNGAN DI ANTARA “ISIS” DAN JACOB ROTHSCHILD DI FILIPINA?
Pada 23 May 2017, telah bermula suatu krisis pemberontakan bersenjata di Marawi, Lanao del Sur, Filipina. Ia adalah peperangan diantara tentera kerajaan Filipina dengan para pemberontak Abu Sayyaf. Pada asalnya, perjuangan pemberontak Abu Sayaf adalah untuk menuntut kemerdekaan dari Filipina.
Menurut kenyataan dari pihak tentera Filipina, mereka memberitahu bahawa terdapat juga para pemberontak warga asing yang turut terlibat bersama.

Siapakah warga asing tersebut? Mereka adalah anggota militant “ISIS” yang dicipta dan dikawal oleh Mossad dan CIA. Semua peralatan tentera, senjata, kenderaan, tempat tinggal dan makanan adalah ditaja oleh CIA dan Mossad. Sebab itu senjata dan kenderaan milik “ISIS” semuanya adalah buatan USA dan Israel.
ISIS telah diwujudkan oleh CIA dan Mossad pada tahun 2013 iaitu bertujuan untuk menggulingkan President Bassar Al Assad di Syria. Tetapi sehingga kini “mereka” masih gagal untuk menggulingkan President Syria tersebut.




Agenda yang sama juga sedang digunakan oleh CIA dan Mossad untuk menggulingkan President Rodrigo Duterte di Filipina. Apakah “dosa” yang telah dilakukan oleh President Filipina tersebut sehingga CIA dan Mossad telah membawa “ISIS” ke Filipina?

Terdapat 3 sebab utama kenapa negara Filipina “diserang” oleh “ISIS”.

SEBAB PERTAMA

President Rodrigo Duterte tidak mahu negaranya dijajah dengan hutang oleh bank milik Jacob Rothschild. Cleh itu, President Rodrigo Duterte telah membuat azam untuk membebaskan negara Filipina dari cengkaman hutang dan akan menghalau agen Rothschild dari Filipina.

Maka pada bulan April 2017, President Rodrigo Duterte telah berjaya membebaskan Filipina dari Rothschild. Akibatnya ialah pada bulan May 2017, pula muncul “ISIS” secara tiba-tiba.
SEBAB KEDUA

Amerika tidak mahu menjual senjata kepada Filipina. Oleh itu, Filipina telah membuat perjanjian perdagangan dengan negara China dan Russia dimana mereka berjanji untuk menjual senjata yang paling moden kepada Filipina.

Ini telah membuatkan Amerika marah tetapi President Rodrigo Duterte tidak gentar dengan Amerika malah dia pernah menggelarkan President Obama sebagai “Anak Pelacur”.

President Rodrigo Duterte juga mahu tentera Amerika keluar dari Filipina. Ini telah membuatkan CIA dan Mossad semakin “naik angin” (marah).
SEBAB KETIGA

President Rodrigo Duterte amat giat menentang pengedaran dadah di Filipina dan dia sanggup menghukum pengedar dadah dengan hukuman berat. Ini mendapat tentangan dari USA dan mereka mengatakan akan cuba untuk menjatuhkan President Rodrigo Duterte.

Oleh itu, President Rodrigo Duterte telah mencabar CIA dan Mossad untuk menjatuhkannya daripada jawatan President.
 
KESIMPULAN

Mana-mana negara yang berani menentang “New World Order” atau menentang Jacob Rothschild maka akan dihadiahkan kepada mereka “ISIS” oleh CIA dan Mossad. Contohnya seperti di Syria dan Filipina. Ini adalah kerana CIA dan Mossad adalah “anjing suruhan” milik Jacob Rothschild.
Sumber rujukan:

http://yournewswire.com/duterte-rothschilds-philippines/
http://www.newnationalist.net/2017/04/29/rodrigo-duterte-the-most-based-nationalist-leader-in-the-world/
http://www.newnationalist.net/2017/05/24/after-duterte-bucks-international-bankers-and-the-us-islamic-state-stages-insurrection-on-mindanao-island/
https://www.rt.com/news/389770-philippines-marawi-foreign-terrorists/
https://www.rt.com/news/389766-philippines-russia-defense-cooperation/
http://www.manilatimes.net/troops-bomb-maute-marawi/329304/
http://www.newnationalist.net/2016/10/07/philippine-leader-tells-obama-go-to-hell-says-can-buy-arms-from-russia-china/
http://www.newnationalist.net/2016/10/11/philippines-duterte-dares-cia-to-oust-him/
http://www.newnationalist.net/2016/09/07/filipino-president-duterte-calls-obama-a-son-of-a-whore/
http://themillenniumreport.com/2017/05/deep-state-controlled-isis-attacks-philippines-for-prosecuting-child-sex-trafficking/
http://themillenniumreport.com/2017/05/globalists-use-isis-to-terrorize-the-philippines-with-syria-strategy-duterte-in-crosshairs/
http://investmentwatchblog.com/will-the-philippines-be-the-next-victim-of-a-cia-and-isis-coup-detat/
http://investmentwatchblog.com/april-rothschild-bankers-kicked-out-of-philippines-may-isis-take-over-city-in-philippines/
http://www.strategic-culture.org/news/2016/09/09/obama-duterte-blow-up-what-corporate-media-doesnt-get.html

2 comments:

  1. Enter your comment...ada juga blogger yang cerdik. tahniah!

    ReplyDelete
  2. Rencana yang munasabah,dari press TV ditemukan komander isis asal- Qatar yang ditahan bersama isteri Di Filipino

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa