Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, September 12, 2012

PCM: Saya Ketinggalan Kot. Bila Ditubuh Dan Bila Lulus Pendaftarannya?

PCM gesa rakyat P Pinang 'undi siapa saja kecuali DAP'

Parti Cinta Malaysia (PCM) menyeru pengundi supaya berfikir dua kali sebelum mengundi DAP kerana mendakwa ahli-ahlinya telah menunjukkan 'sikap tidak bertamadun' dalam satu kejadian di Perak baru-baru ini.

NONENaib presiden PCM, Huan Cheng Guan mencadangkan rakyat 
"mengundi siapa saja kecuali DAP" kerana parti itu juga telah gagal memenuhi janji-janjinya sejak Mac 2008, terutama di Pulau Pinang.


Huan menyindir kumpulan ABU (Asalkan Bukan Umno) yang berkempen menentang parti pemerintah serta menggesa rakyat supaya tidak mengundi Umno dan BN calon dalam pilihan raya umum akan datang.

Katanya, DAP sering menuduh Umno dan PERKASA sebagai samseng, tetapi menurut Han, apa kurangnya dengan parti pembangkang.

Huan merujuk kepada pendedahan blog/portal Media Perak, yang memaparkan sekumpulan yang berkata penyokong DAP di Taman Kaya, Ipoh, bertindak balas secara agresif terhadap beberapa wartawan media bebas yang menjalankan kajiselidik di kawasan tersebut.

Dalam satu kenyataan semalam, Huan berkata para pengundi harus menghukum mereka yang didakwanya begitu angkuh dan sombong.`- sumber

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa