Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, May 7, 2013

Ha...haaa.....Lari Derah, Cabut Roda!

Tuan-tuan nilailah berapa kah harga katak  ni sekarang.....
Agaknya sekarang ni dia sedang menyorok dalam tong taik sebab kemaluannya besar!
No if, isyk....isyk.... takbur sangat
sekarang apa jadi?
Temberang dah terbarai!

5 comments:

  1. seekor katak ditemui mampos dalam longkang besar di Shah Alam... setakat ini polis sudah mengenal pasti identiti katak tersebut sebagai Zul Noordin

    hahahaha...!!!!

    ReplyDelete
  2. Zul Bisul, cakap tak masuk akal 101% buleh menang. Yang ada 100% aje. In takdirnya kalu mempersendakan Tuhan...ahah..ahh padan muka.

    ReplyDelete
  3. Padan muka, inilah akibatnya mempersindir tuhan.....sekarang terima balasan. Pikir dulu sebelum cakap.

    ReplyDelete
  4. Bhai MountDweller...

    Lu nih macam ader konnektion la ngan gua... aper yang gua nak tulis.. lu pon tulis benda samer... ahahaha.... Gua biasa tulis dan letak dalam schedule... artikel kuar jam nih... jam itu... hahaha...

    Aper-aper pon... bagi mamat nih... dier merencana... Allah merencana... dan Allah Taala adalah sebaik perencana......

    ReplyDelete
  5. lain kali jangan cakap bosar. sekarang apo jadi.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa