Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, June 17, 2014

Happy Father's Day Dari Adik - Menyorot Kenangan Lalu

Aku jumpa posting kat fb bini aku
Sememang sekarang kalau boleh aku tanak anak aku besar.........
Alangkah seronoknya ketika mereka bersama
Ini gambar anak kedua aku (Fakhron Elliyana) dulu-dulu



Even da wish happy father's day directly to papa yesterday, tp tetap nak post gak mendalah ni sbb nak ckp kat smua -》No matter how old i get, no matter how often i stay out with friends, no matter how far i move away with my husband, no matter how many children i have, no matter how many grandchildren i will have .... papa, I'll always be ur little girl!

i ♡ u more than the world will ever know !!
#happyfathersday #dadslilgurl #hasbeen #stillis#andalwayswillbe
 — with Fakhron Diyana Fakruddinand Zainab Zainal Abidin.
Terima kasih Along
Terima kasih Adik
Kerana mengingati Papa
Papa sangat menyayangi semua.....

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa