Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, November 22, 2015

Korang nilailah sape yang ngong......

FIRAUN? SAYA MAAFKAN HUSAM DAN HARI INI DIALOG DITUKAR KEPADA PENERANGAN BAJET ALTERNATIF.

Saya maafkan Husam walau dia anggap saya lebih teruk dari Firaun. Itu dah peribadi dan saya tak ambik kisah. Yang penting saya sayangkan Kelantan sebagaimana saya sayangkan negeri saya sendiri, justeru apabila Husam seolah2 mendakwa adanya berlaku penyelewengan, maka saya minta bukti, jika ada saya bersama Hussam menentang penyelewengan tersebut. Kalau tidak Hussam kena hentikannya.

Oleh kerana husam x dpt bawa bukti sampai hari ini maka saya anggap itu adalah fitnah dan kerenah husam tidak perlu lagi dilayan.

Bila saya minta husam buktikan berlakunya penyelewengan, dia ajak dialog isu kedah dan terengganu. Bila saya bagi tarikh 21 hb dia kata tak ajak rasmi dan label saya lebih teruk daripada firaun. Bila saya buktikan ada surat yang telah dihantar nanti dia kata tak terima pulak. Bila dialog berlaku tanpa Hussam, maka penyokong2 Hussam terutama pro-PAN spin kata program tak berlangsung dan tunjuj bilik kosong. Padahal dia mari lewat dan dapati bilik kosong kerana bilik terus dikemaskan sejurus siap program atas arahan pengurusan KUISM.

Bye bye Hussam. Ini mungkin posting akhir saya tentang Hussam yang banyak membuang masa saya.

Sekian.

- Zaharudin Muhammad.

Nota: hari ini keletihan sejak pukul 6 50 semalam (jumaat) keluar rumah, masuk office, pergi pulau indah dan kerja sampai petang. Jam 6 bertolak ke johor. Jam 1 bertolak balik ke kl. 5 30 sampai rumah. Lepas subuh tidur kejap. Jam 9 50 pijak bilik seminar 5 menunggu Husam. Hari ini banyak lagi tugasan sehingga lelap mata mungkin jam 12 malam nanti. Layan Hussam buang masa. Tunggu sahaja beliau serah bukti kepada Dewan Harian PAS Pusat. Kalau biar dia meroyan sorang2.

# Dah tahu dah Husam sedang menerima rawatan di China.........bangang apa meletihkan diri tunggu Husam di KUISM?
Tengok air muka pun dah boleh nilai, siapa yang muka jernih dan lebih cerdik!

3 comments:

  1. Ambo nak tanya kpd semua ahli,penyokong, pendokong mahupun yg telah mengundi pas sejak beberapa pru lalu antara husam dan din ayang ini siapakah yg lebih berjasa kpd pas? Siapakah yg mendapat manfaat dr kemenangan pas mutakhir ini ? Dan ambo nak tahu menantu hadicai ini asal mana kerana ambo tak tahu susur galurnya sebelum ini.

    ReplyDelete
  2. bila bapak mertua tolol menantu kena tolol juga kalau tak ini bukan menantu tapi anak hantu

    ReplyDelete
  3. Dua dua bodo
    Tok tuo bodo
    Menantu pon bodo
    Kalu cerdik tok kae merintah ganu sepenggal jahnyo
    Stupid..
    Idiot...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa