Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, June 10, 2016

Mengenai Ustaz Azhar Abd Syukur calon Amanah SB

Assalamualaikum 

Ini adalah satu artikel mengenai Ustaz Azhar Abd  Syukur calon Amanah SB :

Saya kenal  Ustaz Azhar bila saya join salah satu Ez -- Kembara ke Sabah...tak dah tahun bila...but since then saya ikuti perkembangan  Ustaz Azhar dari FB.....berjumpa d rumah keluarganya d Temerloh  dan juga Selangor

Saya juga merupakan doctor yang merawat...ketika  mana beliau mengalami hypertensive crisis....dan alhamdulillah sekarang  boleh katakan hypertension beliau amat2 terkawal....dengan perubahan gaya hidup....dan juga ubat dari hospital

One of the person yang saya rasa boleh jadikan contoh....pesakit hypertensive that  really change....Ustaz Azhar  yang saya kenal ialah orang yang sangat pemurah

Saya nak bawakan satu cerita....yang sepatutnya saya sembunyikan....namun pada firasat  saya....ketika ini memberitahu perkara ini....akan mendatangkan kebaikan kembali kepada Ustaz

I think what you  give you get back....in 2014 kita d landa banjir besar d Kelantan....ketika  itu kami sekumpulan....mengambil inisiatif  untuk menubuhkan satu kumpulan perubatan ....yang membantu mereka yang terlibat dengan banjir

Alhamdulillah....dengan berkat yang Allah kurniakan.....kami dapat  mengubah sebahagian masyarakat yang terjejas dengan banjir....pada tahun 2015....kami mendaftar persatuan kami d ROS....dan sebagai persatuan baru....kami memerlukan dana

Sebenarnya  saya segan untuk meminta2....tetapi kerana masyarakat dan juga keperluan persatuan.....saya khabarkan kepada Ustaz Azhar sekiranya beliau ingin membantu...Ustaz tak tanya banyak....beliau hanya ...tanya untuk apa saya buat benda ni dan berapa bajet

Esok....terus beliau masukkan rm10K bagi tujuan persediaan banjir....saya tak tahu la yang lain....tapi pada saya rm10K tu....saya rasa sangat besar....alhamdulillah dengan rm10K itu....kami tubuhkan persatuan kami.....dan kami jalankan tugas kami....dan maaf kami....kerana team kami d Kelantan...maka banyak program d Kelantan

Ustaz Azhar....duit  rm10K yang anda beri itu:

1   Merawat golongan asnaf d Dapur Asnaf d Kelantan

2   Merawat anak2 Al Hafiz d Kelantan

3   Merawat orang2 miskin d Kelantan

4   Merawat orang2 asli d Pos Pasik Kelantan

5    Barang2 d pinjamkan kepada  team2 medical lain....untuk tujuan medical reachout d kawasan2 Kelantan

6   Membuat tabung kutipan dana untuk warga Syria

7   Akan d bawa ke kampung Nelayan Pulau Perhentian....untuk tujuan medical outreach

8  Akan d bawa ke Sabah untuk tujuan medical  outreach

9  Dan insha Allah...lebih banyak lagi pada masa akan  datang

Duit itu kami manfaatkan untuk masyarakat...semoga budi baik anda berikan itu....Allah balas  sebaik mungkin...saya mungkin bukan orang  menyokong parti Amanah...tapi saya tahu.....anda akan menjadi pemimpin yang AMANAH....tak dapat kami balas jasa baik  anda

Semoga sedikit artikel ini membantu  tuan  dalam usaha  tuan.....ATOKMU.COM

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa