Monday, June 20, 2016

Fitnah paling cerdik dari yang gelarkan diri Ulamak!

Aku ingat dia ni cerdik sebab bekas pegawai kan?
Rupanya lebih baghal dari baghal yang gemulah P. Ramli bela

Aku nak tanya.......dia ni berapa hari baru dalam PAS?
Berapa banyak duit dia habis kerana PAS?
Berapa banyak tenaga dia disumbang untuk PAS?
Ada pernah kena panggil ke balai po;is atau ditangkap kerana PAS?
Kalau pun nak tatang telor hadi pun tengok-tengoklah weh.......jangan sampai bodohkan diri!

Aku cilok gambar ni dari Yong

Yamg tulis kat Harakah tu entah jawa sesat mana tak taulah!

1 comment:

  1. Kata razman bekas timbalan ketua pengarah kastam diraja. Tapi eja PLAYSAFE pun tak reti. Kahkahkah....

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa