Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, June 4, 2016

Kami dah bersara........

Petang semalam aku nak ke KL menggunakan perkhidmatan firefly dari Sultan Ismail Airport Pengkalan Chepa ke Subang .
Ketika di ruangan scanning aku terjumpa Datuk Zaid Ibrahim yang nak pulang ke KL
Setelah sekian lama kami tak jumpa, namun beliau masih ingat dan kenal aku.......aku memanglah kenal dia
Zaid dan aku semalam 

Kami bersama ke dewan berlepas. Semasa menunggu kami sembang panjang dari peribadi dan politik. 
Apa pun sebenarnya kami sudah pun bersara.
Beliau bersara dari memegang apa-apa jawatan politik dan saya sudah lama bersara dari sebuah jabatan kerajaan
Tentang politiknya dan susuana yang negara dan rakyat hadapi sekarang........ha tang ni akau akan tulis kemudian

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa