Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, May 8, 2013

Nasib Menimpa Pak Lah Akan Menghempap Najib Pula?

Lantak kamulah labuu... 
Soal puak kamu adalah hak kamu
Tapi di mata rakyat, walau siapa pun yang naik tidak akan merubah apa-apa
Dua kali lima saja
Pada rakyat yang pentingnya adalah keselesaan hidup...

Suara Minta Najib Undur Sudah Kedengaran
Posted on Tuesday, May 07 @ 20:19:19 MYT
Dilulus untuk paparan oleh PenjagaKubur

Oleh TKOOffline
 
Saya menerima masej ini dalam facebook group tertutup GERAK GEMPUR UMNO. Masej ini ringkas dan dipercayai bertujuan untuk mengumpul rakan-rakan umno yang bersependapat tentang masa depan UMNO. Saya suka untuk berkongsi dengan pembaca dalam blog ini berkenaan maklumat yang saya perolehi dalam groups tertutup cybertropper UMNO tersebut.


Masej berkenaan ialah :-

"Pak Lah didesak untuk undur selepas PRU 12 lantaran kekalahan terburuk UMNO BN dalam PRU12 kerana hanya mampu mendapat 140 kerusi lalu kehilangan majoriti 2/3 di parlimen. Saya kira, DS Najib juga mesti didesak undur dan memberi laluan kepada muka baharu yang lebih segar.

Dalilnya seperti berikut :
- Berjaya memecah rekod terburuk 140 kerusi kepada 133 kerusi.
- Kekalahan undi popular paling teruk buat UMNO BN.
- Paras Hutang negara paling tinggi.
- Pemborosan yang amat besar.
- Isu peribadi dan isu isteri DS Rosmah.
- Trend pengurusan yang boros, tidak cermat dan kurang telus.
- Lebih kepada team tersendiri


Dengan ini, saya mendesak agar DS Najib tidak lagi mengepalai BARISAN NASIONAL dalam UMNO dan Kabinet Malaysia"

Team ini adalah untuk memastikan Najib akan kalah dalam pemilihan UMNO dan sebaik-baiknya mengundur diri.

Mengikut maklumat daripada team ini, ada beberapa pertemuan dengan orang kanan Tun Mahathir, tetapi Tun masih belum bersedia untuk bertemu kerana keletihan dan juga kebetulan pula anaknya Mukhriz masih dalam permulaan menjadi MB

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa