Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, July 15, 2013

'Baghal' Dua Ekor Ni Sedang Di 'Interrogate' Oleh SKMM

Hina Islam: Alvin, Vivian sedang disoal siasat
MUHAMMAD SHAMSUL ABD GHANI
15 Julai 2013

Inilah dia pasangan celaka dan gambar yang menyakiti itu

KUALA LUMPUR - Pasangan Alvin dan Vivian yang mempersendakan bulan Ramadan dengan memuat naik gambar yang menyentuh sensitiviti rakyat Malaysia, khususnya umat Islam, di laman Facebook mereka sedang disoal siasat oleh SKMM pagi ini.

Perkara ini telah disahkan oleh Timbalan Komunikasi dan Multemedia Datuk Jailani Johari kepada media, pagi ini di lobi Parlimen.

"Saya baru sahaja menerima maklumat daripada pegawai saya pagi ini, mereka telah hadir di Pejabat Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

"Mereka sedang disoal siasat sekarang," katanya di lobi Parlimen pagi ini.

1 comment:

  1. ada yang dipanggil ada yang diserbu jangan buat kerja nampak celaru

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa