Monday, December 16, 2013

Ini Kata Dr. MAZA Kepada Mat Sabu

Dr Asri: Mat Sabu perlu akui 2 sahabat Rasulullah

6 comments:

Anonymous said...

kes amir bazli hilang
karpal minta mat sabu tolong cari amir- salah satu sebab zahid fitnah mat sabu.
Apa ada kena mengena dengan para sahabat Rasululah dalam kes ini. Untuk apa mat sabu perlu membuktikan beliau tidak bersalah, sepatutnya orang yang menuduh perlu membawa butkti. Tiada tuduhan tiada kes. Apa punya baghal punya dr. maza. kalau mat sabu bagi bukti sudah tentu bukti diguna oleh pefinah untuk memutar belitkan seperti kes anuwar ibrahin, bangang hoi!!!!. Kalau ia pun kau seorang ustaz yang perasan kau hebat tak payah beri pendapat yang akan menyusah dan menginaya orang.

Anonymous said...

|

||
Huraian konsep law untuk

Mat mat yang jadi opiser gomen
-------------------------------

|


Salam 1 malaysia kepada semua

|

Adalah penting sebagai warga

malaysia yang majmuk kdn tidak

bolih sewenang wenang mengadakan

satu peraturan bagaikan 'tuan

anjing' membuat peratoran untuk

'anjing -anjingnya'.


|
Ini adalah prisnsip penggubalan

undang undang untuk


omputih atau melayu hutan yang

tinggal kat kampong di dalam

wilayah yang kita panggil Malaysia

ini.

Bayangkan senario kelakar nih.

Hari nih PAU. Wak Zahid nak

implemen peratoran tangkap basah

Mat Sabu atas apa yang Mat sabu

fikirkan!

Kalau kamu pergi chow kit-kita

bolih jumpa macam macam Mat .


Ada yang ada niat nak membontot;


ada jawa yang nak tarik ganja;

ada mat pityang tengah fikir

nak meragut.

}

Macam macam perkara sial yang

difikirkan dek psaiko psaiko yang

berkeliaran.

Kalau KDN nak

tangkap mat mat berdasarkan apa

yang mereka fikir, jel jel seleruh

malaysia tak cukup nak simpan

psaiko psaiko tuh.

|


Apa jadah si Dr Z , opiser di KDN

yang nak buat test untuk pasti

samada Mat sabu itu syiah. Mungkin

si Z nih dapat phd dari universiti

Darul Songkok montok .


Inilah

kualiti Mat mat yang dapat PHd dari

Darul Songkok Montok!


Ah Dr Zahid

pun ada PhD dari uni Darul Songkok

Montok!

\


kkk

\
|


|

cucu mamak kutty said...

pernah ke mat sabu mengutuk atau menolak abu bakar dan umar...mengapa pulak sampai ke situ pemikiran si maza yg terkenal dgn ke saudian nya,klu tinggi ilmu nya...jgn le sampai merepek dan merapu,

Deramae Lleh said...

Nasehat hamba ke abang Mat Sabu, bacalah surah al Falaq seratus kali bagi menghindarkan bisikan2, hasutan2, hembusan2 syaitan betopengkan manusia dari mendekati abang Mat..insyaAllah selamat..!!

Anonymous said...

Ada yg tak kena dgn komen Dr Maza ni, adakah akaun fbnya digodam, ianya tidak mustahil. Ayuh Mat Sabu, kemukakan saman kpd Zahid dan KSU KDN tu dan jawab secara ilmiah hanya dlm perbicaraan mahkamah terbuka.

mountdweller said...

A'kum Pengunjung semua

Betul tu. Kenapa harus Mat Sabu bersusah payah buktikan yang dia bukan pengikut syiah sedangkan orang yang menuduhnya pun tidak ada bukti yang kukuh untuk mendakwanya?

Kalau dah ditangkap dan didakwa barulah wajar Mat Sabu mempertahankan diri dengan bukti yang beliau ada

Kalaulah sipenunduh temberang buat apa Mat Sabu harus mengikut jejak temberang? Biarkan mereka terlondeh dengan sendirinya di mahkamah penghakiman rakyat (di mata rakyat)!