Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, June 13, 2014

Woww...Mewahnya Anak-Anak Michael Jackson!

Anak-Anak Michael Jackson Belanja RM24 Juta Setahun
Diterbitkan: Jumaat, 13 Jun 2014 12:00 AM - mStar
Anak-anak Michael Jackson hidup mewah sejak kematian bapa mereka lima tahun lalu

RAJA pop terkenal dunia, Michael Jackson semasa hayatnya sememangnya dikenali sebagai seorang selebriti yang boros dan gemar membelanjakan wangnya untuk membeli barangan mewah.

Malah ketiga-tiga anak penyanyi itu Prince, Paris dan Blanket Jackson turut dilimpahkan dengan kemewahan dan biarpun bapa mereka telah meninggal dunia lima tahun lalu namun gaya hidup mereka tetap tidak berubah.

Portal Daily Mail melaporkan, ruangan Page Six mendedahkan anak-anak Michael membelanjakan wang sebanyak RM24 juta (USD8 juta) setahun untuk keperluan mereka.

Itu termasuk yuran tahunan persekolahan Prince sebanyak RM90,000 (USD30,000) sebulan dan itu tidak termasuk dua lagi adiknya yang turut belajar di sekolah berasrama yang memerlukan pembiayaian tinggi.

Anak ketiga Michael, Blanket juga memerlukan peruntukan tinggi termasuk bayaran kelas karate bersama jurulatih profesional yang bernilai RM600 (USD200) sejam.

Malah baru-baru ini, adik-beradik itu membelanjakan RM1 juta (USD350,000) untuk bercuti di Las Vegas dan Hawaii bersama ahli keluarga mereka yang lain termasuk pengawal keselamatan.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa