Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, November 19, 2015

Dah duduk bersama, saling belai membelai tu namanya apa?

Duduk bersama tak bererti Pas, Umno akan bersatu
ATIRAH HASLI
18 NOVEMBER 2015

15 comments:

  1. Kah kah kah ........ itulah namanya hasad dengki dan cemburu ! Kalau ikut apa orang nak kata nak buat apa pun tak boleh ....... yang penting Tuhan tahu apa niat dan tujuan kita serta reda dgn tindakan ....... kita tengok nanti apa balasan di akhirat . Untuk admin dan walaun balaci dan barua Dap yg sentiasa mencari reda tuan galu LKS dan LGE kita tengok apa hasilnya di akhirat nanti ! ....... LAKUM DINUKUM WALIYADIN !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas bukan agama, hadi bukan nabi...
      Parti ditubuhkan utk menyertai sistem demokrasi.. nama boleh letak apa saja .. dalam parti ada orang, dalam orang ada hati, dalam hati ada niat..Niat boleh dilihat dari perbuatan, dari perkataan dan.keputusan ... Itu jer..

      Delete
  2. LAKUM DINUKUM WALIYADIN !

    Kalau ikutkan ungkapan ini......PAS adalah satu agamalah ya?

    ReplyDelete
  3. Perbincangan antara kerajaan negeri dan kerajaan pusat
    adakah sama dibandingkan dgn pas n umno.
    perspektif berbeza kot

    ReplyDelete
  4. Anon 8:38 AM

    Dia ni mamai......samalah dengan soalan tambahannya di Parlimen!
    Entah macam mana PAS lantik dia jadi Ketua Penerangan tak tahulah

    ReplyDelete
  5. Mula mula kita lihat luaran, kita lihat perwatakan then....Apabila sesorang itu berkata kata, maka tahulah kita sorang itu bodoh atsu cerdik atau tahap tong sampah....hahaha

    ReplyDelete
  6. Ya ...... apabila seseorang itu berkata kita akn tahu samada dia barua Dap atau tidak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaun spt kamu klu tak dap mmg tak ada modal lain. umno tu baik sgt ka? kamu rela jd barua umno

      Delete
  7. Anon 9:59 AM

    Ya.....saya setuju.
    Maka kita semua boleh tahu dan kenal siapa dia wala' buta kepada Hadi atau macai DAP yang pakai otak!

    ReplyDelete
  8. mulai dgn pandang pandang then pegang pegang thrn guling guling

    ReplyDelete
  9. Kah kah kah ramainya barua Dap meroyan kat sini ! Pantang disentuh sikit Dap ! Alahai bertuahnya Dap dpt penyokong2 yg walak sebegini ! Ini yg buatkan Dap makin keras kepala manakala walaun2 pula makin keras kapla banana apabila diumpan dgn amoi2 seksi apatah lagi apabila dipeluk utk selfie ......... kah kah kah ........ walak jgn tak walak walaun !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhir2 ini orng pascai sudah terbiasa dgn hujah dan momokan DAP. Hujahnya mesti kait dgn dap. Umno staro mano ? Yg kamu nak berbaik tu ? Betul laa puak pascai menjadi agen umno skarang ini. Rupanya bila hadi dan harun din boleh terima umno ( demi fulus ) maka status kafir unt umno dulu boleh dipadam begitu saja. Inilah politik yg melabakan pimpinan pas atas pengundi kayu di kampung2

      Delete
  10. ni lah payah baso ulamak RM ....mu ingat Parti Pas tu agama ko ... klu puak2 ulamak muda mcm Vellfire & Nik Abuduh ngaji xcerdik mana sbb tu nmpak IQ rendah .hok xpandai matematik....jd faham2 sndirilah ....hok walaun turut Hj Hadi buta tuli blako @ mudah Umno nk tipu....SeRik + taubat xsir undi Pas dah selagi puak2 xcerdik ni ada dalam Pas

    ReplyDelete
  11. BEGITULAH PENDOKONG PAS DAN KUNCU2NYA..KALAU TAK SOKONG NT PANGGIL BARUA, JEBON LAH MCM2 GELARAN LG..KDG2 GELI HATI JUGAK MCM NI KER PENDOKONG ISLAM?MASYAALLAH..PERANGAI SEBIJIK MCM KAFIR TAKDE AGAMA..INI KER AJARAN YG NABI SAW AJAR?BAGI GELARAN SESUKA HATI..PERANGAI PUN DAH MCM IBLIS..KONON DIA LAH YG PALING MULIA..NAUZUBILLAHHIMINZALIK..PAS NI PARTI TAK BOLEH HARAP..MCM MANE DIE MERINTAH TERENGGANU DULU MCM TULAH DIE AKAN PERINTAH MALAYSIA NT..ZALIM SBB TU HANYA SEPENGGAL ALLAH BERI KUASA MEREKA PERINTAH TERENGGANU..

    ReplyDelete
  12. Wan Rosli dah guna nama anonymous weh! Sebab apa aku kata begitu, selama ini dialah yang rajin benar mengalihkan isu pokok yang diperkatakan walaupun tanpa mengaitkan DAP, tetapi Wan Rosli inilah yang suka untuk melibatkan DAP dalam komennya, sahih! Jika ada sesiapa yang respon, dia akan balas respon itu. Komen-komen beliau teramat nyata nampak kewanrosliannya, macai bodoh piang.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa