Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, December 4, 2013

Hairan: Macam Mana Boleh Jadi Gini?

Tak habis-habis dengan cerita maut dan sesat di gunung
Betul, ajal di tangan Allah
Tetapi ikhtiarnya buatlah persediaan yang sempurna atau dalamkan ilmu berkaitan
Takdir Allah datang bersebab!

Guru maut jatuh gaung
Kuala Lumpur: Usaha seorang guru sains bersama rakannya menggunakan tali untuk turun ke kaki bukit selepas tersesat ketika mendaki Bukit Tabuh, di Taman Malawati, di sini, menemui kegagalan apabila mangsa maut akibat terjatuh ke dalam gaung sedalam kira-kira 20 meter, jam 8 malam tadi.
Ketua Polis Daerah Ampang Jaya Asisten Komisioner Amiruddin Jamaluddin berkata, sebaik menerima laporan berhubung kejadian, satu pasukan polis peronda dihantar ke lokasi untuk bantuan awal. 
"Maklumat awal kita terima mengatakan ada seorang lelaki terjatuh dari level 10 Bukit Tabuh. Pada jam 9 malam, seramai lapan anggota dari Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM) dan lima anggota bomba dari Balai Bomba dan Penyelamat Ampang telah naik untuk mengesan mangsa berpandukan maklumat yang diberikan rakan mangsa. 
"Mayat mangsa ditemui di level sembilan bukit berkenaan kira-kira jam 11.55 malam dan disahkan meninggal dunia oleh anggota JPAM akibat kecederaan parah di muka dan badan," katanya.
Katanya, mayat mangsa kemudian dihantar ke Hospital Ampang untuk bedah siasat.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa