Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, December 3, 2013

Wira Yang Malang

Bekas atlet tinju Indonesia maut ketika cuba merompak
Jakarta: Bekas atlet tinju Indonesia, Marangin Marbun menemui ajalnya semalam selepas ditembak polis ketika cuba mencuri kenderaan, kata polis semalam.
Pegawai polis Tangerang Sutarmo berkata bekas petinju kebangsaan itu bersama rakannya menghalang laluan sebuah motosikal. Mereka, kata Sutarmo, kemudian cuba melarikan motosikal berkenaan tetapi mangsa menjerit meminta bantuan. “Dalam keadaan kelam-kabut mangsa membelasah suspek sebelum orang ramai datang membantu,” katanya. Sutarmo berkata, tidak lama kemudian beberapa anggota polis tiba di tempat kejadian dan melepaskan tembakan ke udara sebagai amaran.
“Rakan Marangin cuba melarikan diri tetapi bekas petinju kebangsaan itu cuba menyerang polis dengan merempuh motosikalnya.
“Disebabkan itu, polis terpaksa kemudian melepaskan tembakan dan ia kena tepat di kepala suspek,” katanya. Marangin meninggal serta-merta di tempat kejadian. - Agensi

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa