Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Friday, December 25, 2015

Hahaa..........belit, jangan tak belit!

Kalau dikepalai yang bodoh pun wajib kena wala' dan istiqamah ke?

Hadi: Yang lemah iman tak lagi istiqamah


Presiden PAS Datuk Seri Hadi Awang menegur pihak yang terpengaruh dengan provokasi ketika beliau menegaskan parti itu mengambil pendekatan menjadi pembangkang yang menasihati kerajaan.
"Apabila saya menegaskan bahawa PAS mengambil pendekatan menjadi pembangkang yang menasihati kerajaan, ramai kalangan yang terlalu bersemangat, sehingga mahu menjadi pembangkang semata-mata, atau terpengaruh dengan musuh Islam yang mencipta provokasi.
“Maka, yang lemah imannya menjadi tidak istiqamah," katanya dalam tulisdan berjudul "Fahami Konsep Nasihat" di akhbar web PAS Harakahdaily hari ni.

# Turunlah Hadi...........berikanlah yang punya pertimbangan dan yang lebih cerdik pula menjadi kepala!

6 comments:

  1. Ustaz merapu dh bersuara...
    Ustaz ni syok bila jemaah dok puja dia
    Lebih kurang ayah pin jgk la ni

    ReplyDelete
  2. Tak sangka rupanya Dajjal dah muncul dari sebuah negara kecil seperti Malaya. Dajjal ini lebih special kerana dapat hidup di dalam sebuah parti yang memperuntukkan Quran dan Sunnah Rasul sebagai dasarnya tetapi boleh dibatalkan atas kemahuan dan kepatuhan kepada Dajjal tersebut.

    Dajjal juga mempunyai anak dan menantu yang masing bergelar Ayam dan Lebai Kelarah......

    ReplyDelete
  3. Teruk nya mr presideng kena kutuk gara2 sikapnya yang kluk klek dan nk berbaik dgn umnu!

    Kamu semua tak kesian kat mr oresideng ke? Saya memang tak kesian krn cakap nya yg kurang bertamaddun bagi seorang pemimpin parti agama dan kurrengg nilai kepimpinan dlm dirinya!!

    ReplyDelete
  4. mereka yg lemah iman nya tak istiqomah..
    hebat mr presiden menilai iman seseorang sebab tak nk ikut telunjuk mr presiden je.
    bukan kah beriman itu mematuhi hukum allah mengikut sunnah nabi..
    lemah iman bila tak istiqomah perjuangan pati..hahaha

    ReplyDelete
  5. Tanda org beriman ialah menasihat umno...fatwa hj hadi second chif ulamak dunia...bole fkr sendirila....jika beriman wajib nasihat umno...jika join amanah pengkhianat...jika join umno sunnah... patut la mat sabu lari...sesat yg e melampau...nk tegakkn serban yg basah atas dosa sendiri...pas buangla hj hadi demi perjuangan islam mu...da mcm islam hadari zaman pak lah pula pemimipin pas ni...merapu n merepek je yglebih...adakah ahmad maslan da jd ikon pas..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa