Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, July 24, 2014

Apa Nak Kepoh......Apa Yang Chef Wan Kata Itu Betul..Apa?

Aku orang Kelantan dari KB
Pada aku pandangan Chef Wan itu betul!
Chef Wan tidak menghina tapi hanya mengur.....
Setelah dikritik hebat: -
Ini Antara jawapan Chef Wan dari segala komen negetif di laman sosialnya.
“…ni nampak otak kurang cerdik.Dia tak tahu ke kita cerita bukan sebab kita ni rajin ke malas ke naik tangga tetapi mahu kemudahan airport yg sempurna untuk kemudahan orang ramai seperti yg ramai yg memberi pandangan disini…Tiba2 rasa defensive pulak dan merapu kisah dia mengandung la mcm kita ni kisah hal dia nak turun naik tangga…Nasihat saya jika kurang faham bila org bercerita dan tidak cerdik duduk diam2 jgn comment nampak sangat kebodohan beliau…This is the kind of mentality orang Melayu yg saya selalu perkata kan susah nak berubah dan forever on the negative side.Saya baca comment dia pun saya nak gelak kebodohan beliau.Tak la bodoh sombong pulak pandangannya…”

sumber asal

1 comment:

  1. bila takde common sense. Yg ada koman sen itulah jadinya. Contoh Heathrow airport, escalator (mendatar) boleh sampai bas stand tanpa perlu pun tren. Berjalan walau jauh tak rasa penat sebab dibantu eskalator. Ini KLIA ada tren masaalahnya trolly x bole pakai. bayangkan bapa atau emak dengan barang anak-anak dia sorang nak angkat. KLIA1 itu kelemahan besarnya.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa