Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Tuesday, December 1, 2015

Satu soalan dalam pertanyaan.........

KALAU MULUT HUSAM TIDAK BOLEH DIGAM, CAMNE?
Kelmarin Husam "mengadap" Dewan Harian PAS.

Ada seramai lebih kurang 100 orang penyokongnya turut bersolidariti di luar Pejabat PAS.



Lepas aturcara "mengadap" Tuan Ibrahim Tuan Man mengeluarkan kenyataan:

GAM HUSAM (MKINI)
Diberitakan isu dan bukti penyelewengan yang didakwa Husam berlaku di kelantan akan diteliti oleh Dewan Harian.

Husam disuruh diam.

Yong teringat dulu...dulu...

Ada satu aduan disiplin yang dibawa oleh Zulhazmi Shariff terhadap Zaharudin Muhammad pada tahun 2013?  Berita itu masih ada di sini. Boleh baca jika ketinggalan.

Tak jadi apa-apa.

Inikan pula Dewan Harian PAS bukan Jawatankuasa Disiplin. Dan bukan juga SPRM.

Jadi, Yong langsung tidak percaya aduan dan bukti yang dibawa oleh Husam Musa akan diambil tindakan.

Apa jadi kalau Husam Musa enggan tutup mulut?

Apa jadi kalau kami juga enggan tutup mulut?

Kami mohon perlindunganmu ya Allah:

اللَّهُمَّ إنِّي أعُوذُ بِكَ مِنَ البُخْلِ، وَأَعوذُ بِكَ مِنَ الجُبْنِ، وَأعُوذُ بِكَ أنْ أُرَدَّ إِلَى أَرْذَلِ العُمُرِ، وَأعُوذُ بِكَ مِنْ فِتْنَةِ الدُّنْيَا، وَأَعُوذُ بِكَ مِنْ عَذَابِ القَبْرِ

“Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu dari kebakhilan, aku berlindung kepada-Mu dari sifat pengecut, aku berlindung kepada-Mu dari nyanyuk, dan aku berlindung kepada-Mu dari fitnah dunia dan siksa kubur.”

3 comments:

  1. Mutakhir ini perjuangan PAS dan UMNO tiada bezanya, hanya macai spesis Wan Rosli yang masih rabun.

    ReplyDelete
  2. PAScai akan kalah di Kelate PRU14.Dalilnya anak anak muda di perantauan 80% menolak PAScai.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa