Saturday, December 24, 2016

Apeker bendela pulak ni........marah atau merajuk?

* Nampaknya sama-sama sakit dengan al-Qaradawi.......

24 DECEMBER 2016

Hahaha... Buat Cerita Sedihlah Pulak
Bhai/DeeDee semua...

Pergh.... ini memang lejen... bab buat cerita sedih memang dier ni "Numero Uno"... Hahaha... Tak tahan gua nak gelak la bhai...

Bukan sekali dier punya ayat cakap pasai nak letak jawatan tu.... dah banyak kali... biler kena tibai jer sana sini... mulalah ayat "saya nak letak jawatan" akan keluar... tak kisah la kena tibai bab apa.... kena tibai dalam parti pon macam tu... tambah lagi kalu kena tibai dalam agenda luar parti..

Bab bawak cerita sedih nih memang paling lejen... huhuhu.....

Yang lawak tue... ramai lah nanti walaun dan malaun yang akan bekap dan up balik dier nier... Hahaha... yer la... itu belum kalu dier nangis... sure lagi ramai yang akan sentap.... Hahahaha...

Lawak la siot.... Hahaha ... mesti lepas ni ramai walaun akan bantai dan tibai gua... hahaha.... takder hal punya.... seperti biasa setiap bulan mesti gua akan solat Jumaat kat Masjid Rusila at least sekali... hahaha..... walaun kalu ramai berani la... kalu seorang mesti kucut tulur.... hahahaha .... lawak... lawak....

Banzai....

- sumber; http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2016/12/hahaha-buat-cerita-sedihlah-pulak.html#ixzz4TjaP1Zcd

3 comments:

  1. Jgn harap hj hadi nak letak jawatan. Aku harap dia akan dipecat. Mana boleh tak wala' kpd ketua, kan walaun2?

    ReplyDelete
  2. dah jual nama bos n kesatuan.kantoi menipu. nak ugut plop letak jwtn.siap kutok boss pekak buta sakit.rosok jamaah ada org supo gini.

    ReplyDelete
  3. otaiblues blogsotcomDecember 25, 2016 at 8:24 PM

    kesatuan tak pernah bagi kebenaran pun...malunya..

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa