Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, December 19, 2016

Walaun dan pemimpin PAS memang dah Nyanyuk...!!

SEMAKIN NYANYUK..

Walaun hari2 serang PKR, DAP dan Amanah kononnya MENJILAT Tun Mahathir Mohamad..

PAS tak akan bersetuju dan tidak akan sama sekali bersama2 Mahathir kerana segala kerosakan dalam negara kita berpunca dari perbuatan Mahathir.

1) Bagi PAS kita jangan salahkan Najib kerana Najib sebenarnya telah mewarisi buah yang telah busuk hasil peninggalan Tun Mahathir yg memerintah negara lebih 20 tahun lamanya..

2) Mati hidup balik PAS tidak akan percaya dgn Tun Mahathir, Mahathir manusia yg licik, kaki Putar Alam, Pengkhianat Bangsa dan manusia yg merosakan sistem pemerintahan Negara..

3) Tun Mahathir yg memfitnah Anwar Ibrahim kaki liwat..

Note:

Walaun dan pemimpin PAS memang dah Nyanyuk...!!

Seawal Tun Mahathir keluar dari UMNO Haji Hadi telah mengarahkan Saf Kepimpinan Pemuda PAS Malaysia mengadap Tun Mahathir dan menyerahkan borang keahlian PAS bagi menarik Mahathir menyertai parti PAS dan berjanji akan memberi Tun Mahathir jawatan Khas dalam PAS sesuai dengan kepakaran dan pengalaman yg Mahathir miliki..

Malangnya Mahathir menolak perlawaan utk menyertai PAS dan setelah diajak dua tiga kali lalu Mahathir mengeluarkan kenyataan beliau tidak akan mengangotai parti Sampah seperti PAS.

Setelah terkesima dgn kata2 penghinaan Tun Mahathirr terhadap parti PAS lalu mereka menyerang Tun Mahathir dgn hujah Mahahir mencipta fitnah liwat terhadap Anwar Ibrahim pada tahun 98 dan serangan tersebut terus dijaja oleh walaun dan ulama2 PAS bagi menguatkan hujah mereka dalam mempengaruhi rakyat agar menolak PKR yang kononnya telah menjadi macai kepada Tun Mahathir dgn melupakan kezaliman Mahathir memfitnah Anwar Ibrahim semata2 kerana pimpinan PKR gila kuasa..

Ada pimpinan PAS berkata Kak Wan sanggup menjilat kembali ludahnya sendiri apabila boleh duduk bersama2 dgn Tun Mahatir dan Siti Hasmah semata2 kerana gila kuasa..

Sedang seenaknya PAS menjaja Tun Mahathir orang yg mencipta fitnah Liwat ke atas Anwar Ibrahim, mereka terlupa bahawa Najib Razak rakan Tawaun PAS sekarang ini juga adalah manusia yg mencipta Konspirasi fitnah Liwat II Shaifol Bukhari ke atas Anwar Ibrahim..

Dalam Isu penerimaan Anwar Ibrahim dan keluarganya untuk berbaik2 dgn Tun Mahathir sebenarnya itu isu peribadi..

Sebelum2 ini pun sejurus selepas Anwar dibebaskan oleh Pak Lah, Anwar Ibrahim di dalam banyak ceramah2 terbuka beliau di hadapan rakyat menyatakan beliau telah memaafkan Tun Mahathir kerana memfitnahnya dan berharap serta berdoa agar Tun Mahathir bertaubat dan tidak mengulanginya lagi..

"Perbuatan Mahathir yg memfitnah dan memenjarakan saya, saya dah maafkan tetapi harus dingat kesalahan mahathir yg melanggar undang2 negara dan mencuri wang rakyat ianya harus diadili di Makamah yg benar2 Adil" -DSAI

Hujah Anwar itulah yang dipegang oleh Kak Wan dan keluarganya dan itu jugalah yg dipegang oleh pimpinan PH dan rakyat terbanyak..

Kes Tun Mahathir melakukan Konspirasi dah selesai kerana Anwar berkali2 menyatakn beliau memaafkan Tun Mahathir.

Kes Najib Razak melakukan Konspirasi Fitnah liwat II masih belum selesai kerana Anwar masih lagi terhukum dan terpenjara di bawah pemerintahan zalim Najib Razak..

dan sewakarnya PAS mendesak Anwar dibebaskan segera oleh Najib Razak. Di kala pemimpin dunia ratanya mendesak Anwar dibebaskan Haji Hadi masih lagi Bungkam mulutnya utk membela manusia yang dizalimi di hadapan matanya..

Dan sebaliknya yang berlaku skrg ni Haji Hadi bertaun pula dgn Najib dan mengunakan pelbagai alasan bagi menutup kes 1MDB yg dilakukan oleh Najib Razak..

- Teuku Zacharyah Iskandar

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa