Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Sunday, December 25, 2016

Sewel ke apa: Ini betul-betul dah gilakan benda tu........

Leka main 'games', pengantin diheret ke pelamin
SH - 24 DISEMBER 2016
Leka main 'games', pengantin diheret ke pelamin Gadis itu terlampau ketagih dengan permainan League of Legends yang dikatakan amat popular di kalangan peminat permainan dalam talian

BEIJING - CHINA. Seorang pengantin perempuan yang ketagih dengan permainan atas talian akhirnya terpaksa diheret ke majlis perkahwinannya sendiri oleh pengantin lelaki dan ahli keluarganya.

Laporan Mirror.co.uk menyatakan, pengantin perempuan yang lengkap mengenakan solekan pengantin dan gaun putih tidak mengendahkan majlis perkahwinanya yang bakal berlangsung.

Sebaliknya gadis tersebut kekal setia dengan permainan atas taliannya sehingga mencetuskan huru hara dalam kalangan keluarganya.

Difahamkan, gadis itu terlampau ketagih dengan permainan League of Legends yang dikatakan amat popular dalam kalangan peminat permainan dalam talian.

Sebuah rakaman video menunjukkan pengantin lelaki terpaksa merayu dan memujuk si gadis selain cuba merentap tangan bakal isterinya daripada tetikus dan papan kekunci komputer.

“Tolonglah sayang, saya merayu, tolong ikut saya sekarang. Majlis kita bakal bermula!” rayu si lelaki seperti yang dipetik menerusi laporan tersebut.

“Tunggulah sekejap!” balas pengantin perempuan.

Keadaan memuncak apabila seorang lelaki tua yang dipercayai bapa pengantin lelaki menampar si bakal suami.

“Apa ni? Kenapa dengan kamu sebenarnya? Kamu tidak boleh kawal bakal isteri kamu sendiri? Sekarang heret dia keluar dari sini!” arah bapanya sebelum lelaki itu akhirnya mengheret bakal isterinya dari komputer.

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa