Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, July 7, 2014

Manusia Ini Biadap: Tapi Kenapa?

Dia tidak faham kerana........
Umat Islam yang rapat dengannya gagal memberikan fahaman yang sepatutnya

" Biadab Sungguh Manusia Ini Yang Pernah Menjadi Calon N.10 Sulaman Sarawak Dari Parti STAR "
Memang biadab sungguh. Mentafsirkan Hadis dan Al-Quran ikut pemahaman sendiri beginilah jadinya. Dia tetap berkeras atas apa yang dikatakannya di atas ada termaktub di dalam Hadis dan Al-Quran.

Cukup biadab dan melampau sekali, sudahlah menghina Islam, malah lebih teruk lagi beliau telah menghina Nabi Muhammad SAW.

Tujuan aku nak posting cerita ini bukan untuk menimbulkan kekecohan, tetapi orang macam ini memang tidak harus dibiarkan sewenang-wenang mengeluarkan kenyataan tanpa diberi amaran oleh pihak yang berwajib.

Setelah dihentam dan dikritik dengan laporan polis serta komen-komen di laman sosial, ini status terbaru facebook beliau dengan permohonan maaf yang disertakan

7 comments:

  1. Orang Islam patut pancung kepala Iban Hampeh ini.

    ReplyDelete
  2. dah hina buat permohonan maaf pula tak kan baru idup kat dunia ni tak tau yang mana satu amat sensitif kepada umat Islam
    ni orang biasa tapi ada lagi orang besar pun hina jugak Islam tapi lepas macam tu saja

    ReplyDelete
  3. sebenarnya kita boleh jawab segala tuduhan2 dia tu. lepas tu kita tanya (bukan tuduh) dia berkenaan kepercayaan dia pulak.

    ReplyDelete
  4. sebenarnya kita boleh jawab segala tuduhan2 dia tu. lepas tu kita tanya (bukan tuduh) dia berkenaan kepercayaan dia pulak.

    ReplyDelete
  5. Seandainya Muhammad bin Maslamah ra hidup di kalangan kita hari ini, bercerailah antara nyawa dan jasad si penghina Rasulullah SAW ini.

    ReplyDelete
  6. Pokimak punya david orok.haramjadah.sial.lu sontot la semua betinal lu punya kaum.jika tak cukup pelir,meh aku tolong sontot.jubur lu pun aku bole sontot.sial.poki lu punya mak.apesal...lu punya pak selalu sontot lubang bontot mak lu ker.bodohpiang punya david orok.tunggu tindakan dari polis,mufti dan perkasa/pekida.ader tolor ker.

    ReplyDelete
  7. True Blood: The Complete Third Season on DVD and Blu-ray with bonus Best Buy
    exclusive bottle opener magnet inside specially marked packages.
    It caused a bit of a stink with one individual, but when I published them I did not realize that tomorrow is the day they
    give his verdict. It was such a success that creation of a sequel
    quickly went into production and now the government would like to thank you for your participation in The Purge: Anarchy.


    my web-site 22 jump street full movie

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa