Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, August 14, 2014

Mamat Ni Nak Menyelit Lagi? Mulut Orang Dibaunya Busuk, Mulut Kita Bau Longkang Tak Terhidu?

Nak warning-warning la pulak!

Nasrudin: Jangan ugut PAS, tunggu 17 Ogos
MP Temerloh, Nasrudin Hasan dalam satu kenyataan hari ini menggesa agar paksaan dan sikap memberi kata dua selepas membuat keputusan sebelah pihak dijauhi dalam Pakatan Rakyat.

Menurutnya, sikap demikian boleh menyebabkan "sesuatu pakatan itu terjejas malah retak dan pecah apabila tiada lagi persefahaman dan persepakatan".
"Kalau nak berpakat janganlah memaksa. Amalkan mesyuarat bersama sebelum buat keputusan.

"Sikap bagi kata dua adalah suatu budaya peras ugut politik yang sangat kotor. Manakan tidak, setelah membuat keputusan lalu mengugut supaya dipatuhi keputusan tersebut sedang ia tidak dimusyawarah terlebih dahulu," katanya yang juga ahli jawatankuasa PAS pusat.

Walapun tidak merujuk kepada sesiapa secara langsung, kenyataan itu dibuat selepas Naib Presiden PKR, N surendran pagi tadi menggesa PAS agar membuat keputusan berkenaan krisis di Selangor dengan segera.

Surendran berkata PAS tidak perlu menunggu sehingga mesyuarat AJK Pas Pusat pada 17 Ogos ini untuk membuat keputusan.
 
"Sementara PAS mengamati senario ini sebelum memutuskan tindakannya pada 17 Ogos 2014 nanti, usahlah mengugut dan beri kata dua kepada PAS.

"PAS bukan parti hingusan di persada politik tanahair untuk dibuli sedemikian rupa," kata Nasrudin menerusi laman 
Facebook beliau.

39 comments:

  1. Tak betul ke kata Nasrudin tu? Awak suka buat sesuatu secara tergopoh2 tanpa berbincang kemudian paksa orang lain setuju!!! Kenapa dari mula tak bincang dengan kawan2. dapatkan pandangan mereka; setuju atau tidak.Kalau setakat menjerit sana menjerit sini kata "aku nak buat itu, aku nak buat ini" bukan mesyauarah namanya. Dah tu pandai2 masukkan perkataan dalam mulut orang lain kata setuju, dah buat keputusan dsbnya. Bila dah terhantuk salahkan glgar tak lurus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cerita bincang dgn kengkawan ni memang elok dan patut. Ada PAS ajak kengkawan bila berlaku krisis kepimpinan kerajaan PAS Kedah tempohari. Tang bila sendiri terabur buat bodoh sombong tak mau berpakat dengan k3ngkawan. Bila time kengkawan bermasaalah sebok nak masuk campur dan tunjuk sams3ng.

      Delete
  2. Abe,

    Ni manusia yang terperangkap di zaman lampau dimana realiti yang dia nampak hanya didalam fikiran dia dan geng seperti dia sahaja, jauh menyimpang dari realiti yang ada didepan kebanyakan kita.

    Dia j3nih dok kaba. Dia ingat dia hebat. Hakikatnya dia menang kerusi diatas populariti Pakatan rakyat dan kerana sabotaj geng UMNO Temerloh yang mahu menjatuhkan Dato Saifudin Abdullah.

    Nak harap kredibiliti diri sendiri jauh panggang dari api nak menang. Sejarah meniadi calon PAS didalam PRU buktinya. Dia pernah bertanding kerusi parlim3n di Ganu dalam PRU 12. Lingkup..... s3dangkan PAS ade le jugak p3ngaruh kat Ganu.

    ReplyDelete
  3. Ustaz Bangsat. Serban saja tinggi. Otak letak dekat kepala lutut. Parlimen temerluh pun tak terjaga lagi mau cakap banyak. Pilihan raya akan datang bungkus la lu ustaz serban tinggi.

    ReplyDelete
  4. Bhai MountDweller...

    Kalu ikut statement mamat nih.... Baru la gua tau yang PAS sebenarnya memang ader buat mesyuarat dengan kesemua parti pada sebelum PRU13 bagi kes Kota Damansara ... Sebab tue la PAS boleh bagi kerusi tue bertanding tiga penjuru....

    Hahahaha..... Sembang deras mamat nih.... satu jari tunjuk kat orang... tapi lagi tiga tunjuk pada diri dier sendiri.....

    Hahahaha... bebal nak mampus Vellfire Hellfire nih...

    ReplyDelete
  5. Napa ostaz ni bodoh sgt arrr...

    ReplyDelete
  6. Sembang panjang pun tak guna perkara sudah berlaku. Kalau tulis fasa.seksyen,strata dan dasar - dasar PAS ribu helai pun tak guna kalau persefahaman tidak dihormati.

    Kawan pada asalnya pun sokong sangat khalid sampai lah berita pemecatan dan sokong 4 exco PAS. Tak ke perkara seperti ini satu kejutan pada PR. Dan pula salah seorang exco dari PAS berkata ia hadir kerana arahan dari parti .....apa ni ....ni dipanggil strategi ke?
    Kawan bukan maki tapi nak kongsi dan itu bukanlah strategi tapi bunuh rakan kongsi.

    Kalau PAS berjaya meyakinkan pihak PR untuk bersama kembali....rasa2 lah. Adakah kepercayaan masih sama seperti dulu. Adakah penyokong2 PR pula akan percaya pada PAS ?

    Tidak perlu cerita PAS wujud atas dasar ini dan itu. Cerita sekarang adakah PAS dapat kembalikan kepercayaan pengundi2 yang undi PR pada PRU akan datang. Baik berterus terang saja. PAS menang dalam PRU yg lalu bukan kerana mereka sokong PAS. Tidak...tidak sama sekali.
    PAS menang dari sokongan pengundi2 PR.

    Kota Damansara adalah contoh paling baik untuk mengenal PAS....keputusan PRU yang lepas :

    Halimaton Saadiah Bohan (BN) 16,387
    Dr Mohd Nasir Hashim (PKR) 14,860
    Ridzuan Ismail (Pas) 7,312

    Bandingkan walaupun PR dicabar tapi masih mampu bersaing dgn parti lawan iaitu BN. PAS berkeras untuk bertanding juga pada masa itu termasuklah 2 dari parti bebas. Tapi kenapa dari 2 parti PR yang bertanding, pengundi masih lagi undi PKR dan bezanya lebih 50% undian.
    Kota Damasara contoh terbaik untuk kita wajib tahu siapa PAS sebenarnya.
    Penyokong2 PAS tidak perlu melontarkan kata " tanpa PR pun PAS boleh menang". PR pun tidak akan terasa atau berkecil hati dengan kata kata tersebut malah mereka berasa bersyukur kerana mereka tidak perlu berhadapan dengan parti pembelit dan pasti PR akan hilang sokongan sekira menerus kat bersama PAS.

    Kawan sarankan PAS keluar saja dari PR.

    ReplyDelete
  7. Nasharuddin mcm Syaitan aku tengok

    ReplyDelete
  8. Harapkan sereban saja dililit bagitu besar tapi otak diletak dikepala lutut,kalau dah empat E XCO dari PAS telah dengan terang menyokong sesaorang yang sudah tiada parti dimanakah lojiknya ,apakah dengan beralasan yang PAS mahu berkerja untuk rakyat boleh diterima oleh semua yang menyokong gabungan PR,adakah ADUN dari PKR dan DAP tidak mahu bekerja untuk rakyat,sedarlah wahai PAS jika tiada gabungan bersama dalam PR jangan mimpilah ADUN dari PAS akan dilantik kejawatan EXCO jika PR tidak memerentah sesebuah negeri bagitulah juga dengan PKR dan DAP tapi apa yang PAS telah lakukan ahli EXCO PAS sanggup memberi senyuman lebar bersama TSKI dengan kesemuanya menghadiri mensyuarat EXCO negeri walhal sebelum ini jarang sekali kesemau EXCO dari PAS dapat menghadirkan diri untuk mesyuarat.Inilah hakikat PAS dalam kebinet negeri Selangor rakyat diluar sana tidak tahu hal sebenar.Jadi untuk PKR dan DAP bersedialah untuk PRK besar kemungkinan PAS akan cari hala tuju mereka sendiri selepas 17 ogos nanti dan kita boleh lihat apa kepentingan PAS selepas itu.Ingatlah rakyat inginkan perubahan dalam kenyah politik negara,hanya harapan ada pada perjuangan yang tidak merosakan rakan seperjuangan.

    ReplyDelete
  9. nandek dah hilang ke bro... ingat sepol saja pakai nandek palsu... wakaka

    ReplyDelete
  10. Kasi turun ini mamat Nassarudin, lagi cepat lagi bagus, meluat aku nengoknye.

    ReplyDelete
  11. Harap2 jgn2 la..bagi dia bertanding kat Tmloh,..kalau bertanding..hmm terimalah nasib ko..

    ReplyDelete
  12. Aku sokong nasharuddin,sebagai parti islam kita tak blh mengikut parti bangsa lain megikut kehendak dia,klau kita rasa tak betul kita tak ikut,klau tak kita akan jadi parti ikut2,parti pas tak blh di perkotak katik oleh parti lain,n.surendren ni sapa nk suruh kita tetapkan pendirian,tlonglah hormat sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ni duduk negara mana bai...Vientnam...thailand.......tak cukup islam ke rakyat yg beragama islam Malaysia. Gua 5ak pernah rasa risau selagi ketua Agama di negara beragama islam tapi gua rasa risau kalau berbuat kebajikan berselindung disebalik Agama. Gua pun tak ke tepi kan Agama dalam soal politik tapi ingat kita dalam sebuah negara yang masyarakat berbilang kaum. Kalau pegangan berlandaskan Agama tapi kena lah adil. Bila berlaku sesuatu perkara yg tidak diingini berlaku sudah tentu kita salah kat bangsa lain. Tapi hakikatnya......! Contoh KES MEMALI SEBAB BANGSA LAIN KE?

      Delete
    2. Hey bai aku nk tanya n surendren ni sapa? Presiden pkr ke,pandai2nk suruh sebuah parti ttpkan pendirian,dia siapa,hormatlah sikit

      Delete
  13. Lagi cakap byk...bertambah tambah meluat dkat parti ajaran songsang(pas)..
    bangga diri...takabur dlm diri pemimpin pas...hingga hilang kesedaran mereka sedang dibenci oleh rakyat.

    ReplyDelete
  14. Ini budak bahalol macam monyet di bagi bunga....

    Rakyat bagi peluang guna otak , dia pulak guna kepala lutut...

    Tapi lupa makan minum di tanggung Rakyat.

    Betul pepatah melayu dulu , "kalau dah muka Monkey , jangan di sangka Keldai"..

    Tok Guru Tok Guru nak kereta Bentley dan Bini Muda jugak aper.

    ReplyDelete
  15. Samada brsama PR @ keluar PR. PAS akan jadi parti lebai malang selepas ini...
    Pas + Umno + Khalid Ibrahim= ÷#×&. Tindakan PAs yg disangka bijak..tapi telah meletakan Pas sebaris dgn golongan ÷#×&.

    ReplyDelete
  16. Kalau dah asal dari tong taik. Rupa taik mungkin boleh dihilangkan tapi baunya tetap terselah... Itulah dia puak puak PKR berasal dari UMNO.. Masih banyak taik yang melekat..

    ReplyDelete
  17. Ada puak puak PKR nii yang masih kuat bau TAIK nya.. maklum saja laa lama bebeno duduk dalam tong taik..tak kan nak berbau minyak atar pulak... nokhta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah tau puak PKR masih kuat bau TAIK nya...Kenapa pulak puak PAS geng serban nak terjun dalam tong TAIK...pelik ke tak pelik anom 10:33AM?...
      Kalau tak reti analisa atau komen politik semasa, jangan komen yang mencela orang...adakah PAS parti yang anda dokong mengajar begitu kepada pendokong parti lain dan saya banyak bergaul dengan pendokong PAS dan AYAT-AYAT yang anom 10:33AM yang bermain dimulutnya bila berbahas.
      Sudah-sudahlah buat perangai macam ini yang memalukan parti PAS yang dikatakan MASUK PAS AHLI SYURGA dan wala' pada pemimpin.
      Cuba BELAJAR berpolitik dengan pemimpin PAS profesional jangan belajar dgn pemimpin PAS Tok Lebai kecuali TGNA.

      Delete
    2. Tanya jerr.
      PAS asal dr tong mana plak?
      Minta tlg otai kuantan jwb.
      Sebab anon 2 org kat atas tu malas nak memerah otak.
      Main sedap mulut jer mcm geng gebang PAS kat kedai kopi.
      Aku kekadang malu dgn PAS jenis nih.org suruh nuntut ilmu malas.asyik dgr ceramah jer..sambil berasap plak tuh.bgus ar dgr tu.tp seimbangkan dgn lain jgak...setau gua laa..PAS pun asal dr tong yg sama gak...
      Tak gitu otai?

      Delete
  18. Sape sape yang tak setuju dengan DS Anuar Ibrahim tuu semua nyer macam syaitan ke. wow.

    ReplyDelete
  19. Pas parti lembab...

    ReplyDelete
  20. kah kah kah!
    Mamat ini adalah lambang pimpinan PAS dari gua batu.
    setelah gagal mengotakan janji untuk mempertahankan abangnya, dalam kes bercumbu dgn UMNO dalam gelap. Sekali lagi beliau cuba untuk menyokong dakwah supaya PAS bersedudukan dengan UMNO diSelangor.
    Jika Abangnya ust Nasa akhirnya menjadi separuh UMNO separuh NGO seperti Ibrahim Ali. Mamat ini tetap berusaha mahu menggunakan sepenuh peluang yang ada untuk menjadikan PAS budak UMNO.
    Mamat ini lupa, bahawa tahun ini 2014 bukan 1950. Dimana pada tahun 1950 ahli PAS terkencing takut kepada yang bersereban dan berjubah. Hari ini, ahli PAS dah intelek dan cerdik. Mereka dah pandai membina ijtihad siasi sendiri. Mereka tidak lagi gentar dengan wala' dan takdir syura.
    Kalaulah begitu pemikiran semasa ahli PAS, bagaimana pula pemikiran semasa penyokong yang tidak menjadi ahli PAS.
    Mamat ini mesti ingat, bahawa 70% pengundi PAS bukan ahli PAS. Mamat ini mesti faham, 90% pengundi PAS ada pembenci UMNO.
    jangan takabur seperti ayam jantan berak busuk. seolah-olah kita sahaja nak berjuang Islam, orang semua tongkol kayu yang bodoh kering.
    SELAMATKAN PAS DARI TANTAWI, ABDUH DAN DIN AYAM.

    ReplyDelete
  21. Ulasan terbaik dan mudah dari Ridd.

    nak ulas kat sini memang aku tak pandai, jadi aku nak ckp aku semakin sarat dengan definisi kesepakatan mengikut tafsiran PAS.

    jadi, aku hilang percaya pada PAS yang aku sokong dan dukung sebelum akil baligh lagi.

    masa untuk berubah, masa akan merubah, masa yang mengubah, .... aku keluar dr PAS dan masuk UMNO.

    ada peluang tepuk tangan dengan keretakan dan kehancuran Dap, Pkr dan Pas. Selamat Kecundang.

    ReplyDelete
  22. Saya tersangat bersetuju dengan Abang Mat Sabu. TSKI bukan lagi bersama PKR bermakna dia Bebas. ADUN BEBAS tidak bergabung dengan PR. Mengapa masih ada lagi beberapa kerat Pemimpin PAS sanggup menyokong musuh dari menyokong kawan dalam PR ? Fikir-fikirkanlah wahai pemimpin PAS.............

    ReplyDelete
  23. kerana taat pada anwar ustaz dan ulamak pun dikatakan bodoh dan macam setan kahkahkah

    ReplyDelete
  24. PRU KE PRK KE AKAN, PAS PASTI BUNGKUS DAN TERKUBUR.MCM TAHUN 70an.AKAN LENYAP PARTI NI.DEPA TAK SERIK MCM MANA SEKSANYE NAK PULIH KLU TAK DARI DSAI YG MENGABUNGKAN PAS N DAP.BIARKAN PAS TERJUN DGN LABU LABU NYE

    ReplyDelete
  25. Lu duk jaja Kota Damansara yang mana PAS sudah arahkan ahlinya agar undi Dr Mohd Nasir kerana undang-undang baru SPR yang calon tidak boleh lagi tarik diri setelah nama disahkan tetapi adakah lu fikir kenapa ada yang masih undi PAS?. PAS ada pakatan dengan PSM ker walau pun pakai lambang PKR tetapi tetap sosialis. Cari ler point lain bro, pasal yang gua tahu PAs memang tak ngam dengan produk komunis. Kalu tak cayer tengok masa Syed Ali nak bertanding di Kelantan tetapi TGNA awal-awal tolak dan PKR terpaksa letak calon lain. Last lantik beliau jadi senator walau pun PKR dan PRSM dah bergabung jadi satu parti. Lu all jangan takut ler PAS tak akan bersama dengan Umno walau pun siang malam lu dok ratib ug-ug-ug-ug. Inilah satu sebab PKR tak sokong Hudud pasai cicit Stalin bukan main hebat hentam PAS sampai bab Feekah tak kahwin pun buat isu macam ler dia tu ader bini. Luper pulak produk karl mark mana cayer bab agama pasai agama tu kan candu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis bagaimana nak explain PAS meletakkan seorang calon India wanita bertanding di dun johor tahun 2008 dulu sedangkan DPP dari kaum bukan Islam belum ada lagi? Dalam PRU 13 dia bertanding lagi. Kalau ikut sifir sdra dan PAS, PKR atau DAP patut meletak calonnya melawan calon PAS dari keturunan indian ini kerana dia tidak konsisten dengan perjuangan Islam PAS.

      Cerita Dr Nasir dari PSM ni diatas tiket PKR bukan perkara baru yang timbul dalam PRU 13 . Dr Nasir bertanding atas tiket PKR dalam PRU 12 lagi dan menang. Mengapa tak tuduh Dr Nasir sebagai kominis, pencinta Lenin apabila PKR mencadang nama beliau sebagai calon PKR semasa memuktamadkan nama calon sebelum PRU 12 dulu. Masa tu pun Dr Nasir juga Presiden PSM.

      Cerdik ke bodoh tindakan PAS dulu boleh sekarang tak boleh? Jangan lupa, setelah pucuk pimpinan PAS dan PKR bermesyuarat untuk menyelesaikan isu pertindihan kerusi-kerusi ini, pucuk pimpinan PAS telah menyerahkan kerusi Kota Damansara, Sungai Aceh dan Bukit Besi kepada PKR. Habis sikap islam jenis apa masih meletakkan calon PAS juga di kawasan-kawasan yang telah diserahkan kepada PKR.

      Tindakan PAS kawasan-kawasan ini m3ngingkari arahan pucuk pimpinan tertinggi parti. Ini dah tidak wala kepada arahan pucuk pimpinan. Dalam isu wala ni dalam PAS, mana-mana ahli yang tak wala kepada kepada arahan pimpinan boleh dipancung! Nak pancung t3ngok memang la mustahil, tindakan disiplin pun tak diambil terhadap dalang-dalang yang sabotaj persetujuan yang dicapai.

      Nak tegak benang basahpun agak-agak la. Dah jadi macam cai UMNO pula standard sdra...

      Delete
  26. Al maklum la dia baru dapat PUKI, NAK MENGERAS JE LA. TAK SEDOR DIA PUKI TU DAH KENA SIPLIS ameno......KAH KAH KAH.......SARBAN DIA MASUK SYURGA ATAS RAHMAT ALLAH. DIA SAYA TAK TAU. KMAK NKO NASRUDIN!

    ReplyDelete
  27. Yang Ustaz ini tulis patut tuju kat presiden dia sendiri...sebelum dsai buat pengumuman lantik mb ganti tski.. mereka sudahpun bermesyuarat dan pas pun ada wakilnya di dalam mesyuarat itu... semua setuju tski diganti. Kalau tidak dsai tak akan buat pengumuman...cuba tanya abang mad sabu atau chegu pa.. apa sebenarnya berlaku. Yang peliknya presiden tak bertanya dulu kepada wakil pas yang hadir di dalam mesyuarat tu...sbb pemberita dulu pi tanya dia kat rumah.... jadi diapun terus bagi pandangan sepertimana kita semua sedia maklum. Pandangan ini pun bukan keputusan mesyuarat pas.... sebab itu kita lihat selepas presiden buat press statement... baru MSU bermesyuarat untuk mengesahkan statement itu.. kalau tak sahkan malulah presiden....mesyuarat ajk belum lagi...baru nak mesyuarat 17.8.2014 ini.... tak nampak ganjil ke tu....nak mesyuarat apa lagi??? TGHH buat statement..MSU sahkan...pastu baru nak mesyuarat AJK....parti apa ni...yang mana tinggi di dalam hirarki pas ini... president ke? MSU ke? atau AJK ke? kalau ikut prosedur biasa...presiden akan bermesyuarat terlebih dahulu dengan AJK... dah dapat keputusan bawa ke MSU untuk mendapat keputusan muktamad dan selepas itu barulah buat press statement atas pendirian rasmi PAS... bukan macam berlaku sekarang...kita yang tersilap langkah... yang salah dsai jugak... sedangkan dsai buat statement selepas bermesyuarat dengan semua wakil PR.....

    ReplyDelete
  28. hahaha...tunggulah masa kehancuran...bila bagi kepada mereka yang bukan ahlinya.... puak-puak ini bukan ahli politik... sebab tu kena kecek sokmo....

    ReplyDelete
  29. kalu betullah Dr. nasir tu percaya 100% sosialis lebih baik daripada Islam... sama lah jugak calon MIC yang menang atas pertandingan 3 penjuru di mana PR dan PAS bertanding berlawan sesama sendiri...akhirnya calon MIC BN yang menang!

    ReplyDelete
  30. Tahniah YB Saari Sungip..lu brani mnyatakan kebenaran...bukannya wala membabi buta....rakyat akan brsama dgn lu...sapa lagi yg dlm PAs ada telur mcm YB Saari Sungip...

    ReplyDelete
  31. Sokong 1000% pendapat yang amat bernas intelektual dan berilmu dari bat8 dan Ridd. Tentunya kamu minat membaca dan membuat beberapa kajian sebelum mengemukakan pandangan kadangkala di blog MSO dan sebagainya. Nasihat saya teruskan minat kamu tapi jangan ambil hati dengan pendapat ramai yang otak kemetot dan hampir sama dengan budak tidak sekolah yang hanya menyatakan pendapat dan pandangan melalui 'mata lembu'. Mereka ini tak pernah ingin melihat jauh ke dalam dunia politik tetapi amat sibuk untuk kehadapan memberi pandangan jumud dan mengelirukan.

    ReplyDelete
  32. Parti PAS tu berbau wangi ke? Hanya PKR yang ahlinya kebanyakan bekas UMNO dikatakan berbau tahi? PAS tak makan rasuah? PAS tak mahukan wanita dan wang? PAS tak mahukan kuasa? Kalau budak sekolah lepasan UPSR bolehlah kamu nak kelentong, tapi yang dah berdekad lamanya bercampur dengan PAS, tak ada bezanya selagi mereka bernama manusia dan makan nasi seperti orang lain. Kalau nak diikutkan ramai yang mengundi PAS adalah disebabkan masuknya golongan intelektual dan profesional (oleh Tn Guru Fadzil Noor)mereka ini bijak berpolitik dan mengolah sesuatu isu sesuai dengan keadaan semasa dan keperluan parti. Manakala yang pengundi akan menjauhkan diri dari PAS adalah disebabkan golongan yang mengelarkan diri mereka "UlarMak"(Munafik Tegar) ini di dalam PAS. Mereka ini selalu mencari publisiti mudah dan berhati busuk dan selalu berburuk sangka terhadap rakan Pakatan. Mereka ini kepada golongan Profesional ibarat "lembu punya susu tapi sapi dapat nama". Tiada yang sempurna di dunia ini tetapi sifat munafik lah yang membuatkan manusia jauh lebih lagi dari memiliki kesempurnaan.

    ReplyDelete
  33. sdr bat8...saya setuju dengan pandangan sdr... kita dah bersetuju kawasan tu bagi kat PKR.. tapi anak buah parti kita pi bertanding sama kat situ buat apa... kan dah setuju... Islam berpegang pada janji...Kena tanya presiden tu.. kenapa pi tandatangan surat yang membolehkan mereka bertanding..(bukankah seseorang calon yang hendak bertanding perlu mengemukakan surat daripada parti yang diwakilinya????)... Kalau benar begitu...patut dan letak jawatan dari dulu lagi dah... ini buat pasal pulak....kacau-kacau...

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa