Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Saturday, August 30, 2014

Parah Dan Memalukan: Pakar Bedah Ketagih Seks

Oleh: THE STAR
Dr Suresh Nair di luar mahkamah, tahun lalu. -foto The Daily Telegraph
PETALING JAYA: Dr Suresh Nair, pakar bedah saraf yang mengalami ketagihan seks dan bertanggungjawab terhadap kematian dua orang pelacur, telah dihantar pulang ke Malaysia.

The Daily Telegraph mendedahkan bahawa Menteri Imigresen Australia Scott Morrison telah mengarahkan penghantaran pulang Dr Nair yang telah menjalani hukuman penjara empat tahun kerana membunuh dan membekalkan kokain selepas dibebaskan di bawah sistem parol pada 31 Julai. 

Menurut laporan itu, dia meninggalkan Australia pada Selasa. 

Doktor kelahiran Malaysia, yang mempunyai taraf penduduk tetap Australia, telah dibenarkan untuk terus bekerja di sebuah hospital swasta di Sydney walaupun ketagihan kokain dan seks.


Ini menyebabkan beberapa pembedahan mengganggu tugasnya, yang mengakibatkan keadaan beberapa pesakitnya menjadi bertambah teruk.

Nair dipenjara pada tahun 2011 kerana  membunuh pelacur berusia 22 tahun, Domingues Zaupa, yang mengambil kokain berlebihan semasa pesta di sebuah apartmen mewah pakar bedah itu di Sydney pada tahun 2009.

Dia juga mengaku bersalah membekalkan kokain, yang mengorbankan pelacur Victoria McIntyre, 23, di apartmennya.

2 comments:

  1. Sedih dan kesian kan...

    Allah SWT tidak akan memberi semua manusia apa apa kesempurnaan. Sudah tentu ini bukan amanat ?

    Kebijaksaaan Bukan Melayu Malaysia tetap ada , yang Melayu pergi ke mana pulak yea....???

    ReplyDelete
  2. Malaysia sanggup ke terima penjenayah sebagai rakyat. Dulu sombong hina Malaysia tak adil la macam macam lagi. Sekarang di halau balek buat muka tebal nak balek pulak ke Malaysia. Sepatut nya Malaysia jangan terima dia balek ke sini.

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa