Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Monday, June 24, 2013

Di Kala Aktivis Dan Polis Pecah Muka Di Luar.......

LUCU...Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak bersama Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Yang Dipertua Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar Amin Mulia ketika sesi bergambar bersama anggota Dewan Rakyat selepas upacara mengangkat sumpah jawatan di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur, Isnin. -fotoBERNAMA

Berita lanjut di sini

5 comments:

  1. lu gelak gua pun gelak tapi kat belakang banyak kuat melalak tak pa masa gelak kita gelak masa lawak kita lawak masa lawan kita lawan

    ReplyDelete
  2. Jom kita ketawa kan dia...hahahaha..

    ReplyDelete
  3. Melihat gelagat Anuar kali ini membuat aku kecewa tahap4, ibarat cancer dah tak ada harapan utk sembuh. Seronok sakan berada dibilik nyaman mengadap hidangan istemewa dlm parliment bersama2 grombolan UMNO keparat tapi penyokong dihidangkan dengan penyepak, terajang dan penumbuk dari pihak polis dlm keadaan cuaca jerebu dan panas. Digari dan disumbat dlm lockup. Sepatutnya selepas selesai mengangkat sumpat Anuar patut berada bersama penyokong diluar yg bergadai nyawa bukan bersenang2 dgn puak pelampau UMNO. Terimakasih Anuar, anda memang tidak layak lagi utk mengetuai pemimpin pembangkang menentang UMNO/BN laknatullah. Kami mahukan pemimpin baru yg perihatin penderitaan rakyat dan bersama2 pengikut dlm susah dan senang. Bukan susah pengikut tanggung, senang utk diri sendiri, inilah warna Anuar yg sebenarnya..

    ReplyDelete
  4. Perang belum tamat tapi.......dah berdamai.Kat luar sana bebudak kena belasah dik polis.....yang dia boleh gelak dengan panglima perang musuh.Aduuuhhhhhh penat la macam ni.......Kesian kat bebudak tu.

    ReplyDelete
  5. Anwar memang tak guna,mungkin betullah kata orang tentang perangai flip flop dia.Anwar sudah jadi liabiliti pada pr.Aku harap pr boleh memilih orang lain yg lebih 'walk the talk' dari anwar yang cuma pandai bermain kata.

    Patutlah 622 tak dapat sambutan.Apa guna kita berkorban kalau anwar sendiri pengecut dan tak berani ambil risiko?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa