Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Thursday, January 23, 2014

Kepala Isa Dah Berasap!

Ahhhh.... mamak umno/perkasa lagi yang jadi pencetus huru hara... samseng bertauliah ada permit daripada polis untuk buat kecoh... pasal tu polis buat tak tau jer.... bangsatttttt....!!!! 

Adakah tindakan undang2 akan di ambil terhadap penganas2 ini. Seperti kebiasaannya samseng2 ini akan terlepas dengan bangganya......

Harap Kerajaan Pulau Pinang memfailkan saman atau mengambil tindakan undang2 terhadap individu2 yang terlibat dan berikan hukuman yang setimpal... paling kurang penjara 20 tahun.... biar diorang mampus dalam penjara.... hahahaha....

Makin hari makin menyampah la pulak dengan kelakuan mamak2 umno/bn pulau pinang nih.... takda ke cara untuk halau diorang balik India negara asal usul diorang tuuuu.... benci aarrrr....!!!!

- Baca sepenuhnya di sini

3 comments:

  1. aku setuju sangat, jika dah cukup bukti saman aje melayu kulit gelap ni, biar dia rasa.

    ReplyDelete
  2. Mamak nie..Tak Sedar Diri...!!! Sekarang nie Dah Menyombong..!! Pasai Kedai Mamak Laku..!!! Ini Semua Umno punya pasal..!! Tukar ajelah..Parti Melayu..Jadi Parti Mamak..!! United Mamak National Organistation..!!!

    ReplyDelete
  3. Mamak sememang nya lahanat. Darah biawak masih lagi mengalir dalam diri mereka....

    Biawak binatang pembangkai kan ?

    ReplyDelete

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa